A HOCHTIEF az Oracle E-business Suite alkalmazásegyüttest választotta

forrás Prim Online, 2005. május 13. 13:01
Az Oracle bejelentette, hogy a Magyarországon is jelen lévő, esseni székhelyű HOCHTIEF építőipari vállalat a két legismertebb vállalatirányítási rendszer közül az Oracle E-business Suite alkalmazásegyüttest választotta nemzetközi üzleti tevékenységének számítógépes támogatásához.
A vezető német építőipari cég az Oracle megoldásával leányvállalatainak informatikai feladatait kívánja vállalati szinten összefogni, amelytől az éves üzemeltetési költségek jelentős mérséklődését várja. Az Oracle összevont termékcsaládjával, amely az Oracle, a PeopleSoft, illetve a J.D. Edwards alkalmazásait és technológiáit öleli fel, immár mintegy 3800 műszaki tervező és építőipari vállalat igényeit szolgálja ki.

A tervező és kivitelező cégeknek az informatikai rendszerek növekvő beruházási kockázata és egyre bonyolultabb üzemeltetése mellett az is gondot okoz, hogy az alkalmazások gyakran csak korlátozott betekintést nyújtanak a fontos üzleti adatokba. A gyakori vállalategyesülések és cégfelvásárlások miatt egyre fontosabb feladat az áttekinthetőség biztosítása, miközben folyamatosan nő a teljesített megbízásokra, a termelékenység alakulására, a dolgozókra, az ügyfelekre és a vállalat eszközeire vonatkozóan kigyűjtött információk mennyisége.

"Az Oracle a tervező és kivitelező vállalatok számára olyan megoldásokat és technológiákat kíván nyújtani, amelyekkel azok jól mérhető javulást érhetnek el eredményességükben" - nyilatkozta John Wookey, az Oracle alkalmazásfejlesztési részlegért felelős első elnökhelyettese. "A termékeinkkel kialakítható rugalmasabb és hatékonyabb üzletvitelnek köszönhetően számos vezető cégnek sikerült - versenyképességét megőrizve - az iparág változó követelményeivel lépést tartania. Ezt tükrözi az a tény is, hogy a tíz legismertebb amerikai műszaki tervező és építőipari vállalat közül nyolc Oracle-alkalmazásokat használ" - tette még hozzá a vezető.

Megoldások a műszaki tervezés és az építőipar számára


A tervezéssel és kivitelezéssel foglalkozó vállalatok számára a világ gyors iramban változik. Egyre inkább terjed a "mindent egy kézből" modell, amikor a tervezést és a kivitelezést ugyanaz a cég végzi. A hatékonyabb módszerek révén az ügyfeleknek sokrétű szolgáltatások nyújthatók, ami azonban a vállalatokra is nagyobb felelősséget ró. A korábbiakhoz képest több résztvevő bevonását igénylő módszerek emellett a számonkérhetőségre is nagyobb hangsúlyt fektetnek.

Annak érdekében, hogy a vállalatok megfeleljenek ezeknek a kihívásoknak, az Oracle olyan előre integrált üzleti alkalmazásokat kínál, amelyeknek fontos funkcióit elismert műszaki tervező és építőipari cégek bevonásával fejlesztette ki. Egyedül az Oracle biztosít olyan egységes adatmodellt, amellyel a felhasználók a földrajzilag és funkcionálisan elkülönülő területek között is megoszthatják adataikat. Az adatintegráció a célzott ajánlatok készítése mellett lehetővé teszi a projekteken belüli együttműködést, a kivitelezés ellenőrzését, az eszközök, illetve a beszerzési költségek nyilvántartását, valamint létesítmény-karbantartási szolgáltatások nyújtását.

Az Oracle mindent átfogó, integrált megoldásokat kínál a műszaki tervező és építőipari ágazat számára. Az Oracle elkötelezettségének néhány kiemelkedő bizonyítéka: a 400 legismertebb építőipari vállalakozót tartalmazó ranglista első 25 vállalatából 19 az Oracle alkalmazásait használja; a 25 legismertebb nemzetközi tervezőcég közül 15 használ Oracle-alkalmazásokat; a tíz legismertebb amerikai tervező és építőipari vállalat közül nyolc Oracle-rendszereket vezetett be; a tíz legismertebb amerikai házépítő vállalatból nyolc választotta az Oracle megoldásait

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell

Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.

2024. november 21. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01