A HOCHTIEF az Oracle E-business Suite alkalmazásegyüttest választotta
A tervező és kivitelező cégeknek az informatikai rendszerek növekvő beruházási kockázata és egyre bonyolultabb üzemeltetése mellett az is gondot okoz, hogy az alkalmazások gyakran csak korlátozott betekintést nyújtanak a fontos üzleti adatokba. A gyakori vállalategyesülések és cégfelvásárlások miatt egyre fontosabb feladat az áttekinthetőség biztosítása, miközben folyamatosan nő a teljesített megbízásokra, a termelékenység alakulására, a dolgozókra, az ügyfelekre és a vállalat eszközeire vonatkozóan kigyűjtött információk mennyisége.
"Az Oracle a tervező és kivitelező vállalatok számára olyan megoldásokat és technológiákat kíván nyújtani, amelyekkel azok jól mérhető javulást érhetnek el eredményességükben" - nyilatkozta John Wookey, az Oracle alkalmazásfejlesztési részlegért felelős első elnökhelyettese. "A termékeinkkel kialakítható rugalmasabb és hatékonyabb üzletvitelnek köszönhetően számos vezető cégnek sikerült - versenyképességét megőrizve - az iparág változó követelményeivel lépést tartania. Ezt tükrözi az a tény is, hogy a tíz legismertebb amerikai műszaki tervező és építőipari vállalat közül nyolc Oracle-alkalmazásokat használ" - tette még hozzá a vezető.
Megoldások a műszaki tervezés és az építőipar számára
A tervezéssel és kivitelezéssel foglalkozó vállalatok számára a világ gyors iramban változik. Egyre inkább terjed a "mindent egy kézből" modell, amikor a tervezést és a kivitelezést ugyanaz a cég végzi. A hatékonyabb módszerek révén az ügyfeleknek sokrétű szolgáltatások nyújthatók, ami azonban a vállalatokra is nagyobb felelősséget ró. A korábbiakhoz képest több résztvevő bevonását igénylő módszerek emellett a számonkérhetőségre is nagyobb hangsúlyt fektetnek.
Annak érdekében, hogy a vállalatok megfeleljenek ezeknek a kihívásoknak, az Oracle olyan előre integrált üzleti alkalmazásokat kínál, amelyeknek fontos funkcióit elismert műszaki tervező és építőipari cégek bevonásával fejlesztette ki. Egyedül az Oracle biztosít olyan egységes adatmodellt, amellyel a felhasználók a földrajzilag és funkcionálisan elkülönülő területek között is megoszthatják adataikat. Az adatintegráció a célzott ajánlatok készítése mellett lehetővé teszi a projekteken belüli együttműködést, a kivitelezés ellenőrzését, az eszközök, illetve a beszerzési költségek nyilvántartását, valamint létesítmény-karbantartási szolgáltatások nyújtását.
Az Oracle mindent átfogó, integrált megoldásokat kínál a műszaki tervező és építőipari ágazat számára. Az Oracle elkötelezettségének néhány kiemelkedő bizonyítéka: a 400 legismertebb építőipari vállalakozót tartalmazó ranglista első 25 vállalatából 19 az Oracle alkalmazásait használja; a 25 legismertebb nemzetközi tervezőcég közül 15 használ Oracle-alkalmazásokat; a tíz legismertebb amerikai tervező és építőipari vállalat közül nyolc Oracle-rendszereket vezetett be; a tíz legismertebb amerikai házépítő vállalatból nyolc választotta az Oracle megoldásait
Kapcsolódó cikkek
- Áprilisban ismét HOUG konferencia
- Az Oracle megkezdi az Oracle E-Business Suite 12. verziójának forgalmazását
- RIS: az első JD Edwards outsourcing szolgáltató Magyarországon
- Oracle: központban az üzletmenet globális kezelése
- Az Oracle Magyarországon is bemutatja az Oracle SOA Suite 10g 3.-at
- Füzes Péter az Oracle közép-kelet európai üzletfejlesztési igazgatója
- Grid-index: Magyarország gyengébb a közepesnél
- Oracle: Grid Computing és SOA a zászlón
- HOUG: tizedszer gyűltek össze a magyarországi Oracle felhasználók
- Nexon bérszámfejtés Oracle platformon
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.