Megoldás a termékadatok távoli szinkronizálására
Az Oracle PIM Data Hub minden ágazatban használható, függetlenül a vállalat meglévő alkalmazásaitól, mert az elterjedt ERP-rendszerekhez, a házon belül fejlesztett megoldásokhoz és a régebbi alkalmazásokhoz egyaránt jól illeszthető.
Az Oracle által a GDSN és a UCCnet szolgáltatásokhoz kifejlesztett termékadat-szinkronizálási megoldás, valamint az Oracle PIM Data Hub együttesen átfogó termékadat-kezelési megoldást kínál a felhasználóknak. Az Oracle Product Data Synchronization a UCCnet rendszeren vagy a GDSN hálózaton keresztül biztonságosan továbbítja a kereskedelmi partnereknek felkínált törzsadatokat. Az eszköz előre konfigurált beállításokkal segíti a GDSN és a UCCnet használatát, kiterjedt adatellenőrzést végez az EAN.UCC előírásai alapján, és teljes körű, teherbíró üzenetkezelést biztosít, így a felhasználók mindig pontos adatokkal szolgálhatnak üzleti partnereiknek.
Az Oracle PIM Data Hub központi termékadattörzs
Az Oracle PIM Data Hub, az Oracle PIM Data Librarian és az Oracle Application Server 10g együttes alkalmazásával a vállalatok összes termékadatukat központilag kezelhetik, illetve szinkronizálhatják egyéb forrásrendszereikkel és kereskedelmi partnereikkel. Az átfogó vállalati termékinformáció-kezelő megoldás gyakorlatilag korlátlanul bővíthető, és munkafolyamatok által vezérelt változáskezelési, valamint részletes szerepkörökön alapuló biztonsági funkciókkal is rendelkezik. A központi adattárban nem strukturált adatok - például értékesítési adatok és szóróanyagok - is tárolhatók az olyan strukturált adatok mellett, mint a cikkjellemzők specifikációi, illetve fejlesztési és gyártási anyagjegyzékek.
Az Oracle PIM Data Hub segítségével a felhasználók konkrét tevékenységek köré szervezhetik üzleti folyamataikat, például:
- Értékesítési és beszerzési oldali termékkatalógusok karbantartása: A felhasználók biztonságosan tárolhatják az összes késztermékre vonatkozó információkat, termékjellemzőket, értékesítési és marketingadatokat, szóróanyagokat, adatlapokat, fényképeket és ábrákat. A termékek a felhasználó által definiált katalógusokba kerülnek, ahonnan azok bármikor gyorsan előhívhatók, és ahol kulcsszavak vagy paraméterek megadásával biztonságosan elérhetők.
- A terméktörzsadatok központosítása: A felhasználók egy központi termékadattörzsben tarthatják nyilván az összes terméket és alkatrészt, és ez a közös cikktörzs minden rendszerüket egységesen kiszolgálja. A felhasználók a termékspecifikációkat, termékdokumentációkat és termékkonfigurációkat is a központi rendszerben tarthatják karban. Előírhatják az új cikkek definiálásának és a cikkek igénylésének menetét, szabványosítással és különböző ellenőrzésekkel gondoskodhatnak a termékadatok pontosságáról, a munkafolyamatos engedélyezési eljárásokkal pedig hatékonyabbá tehetik a termékekre vonatkozó változtatási kérelmek és megrendelések intézését.
- Integrált darabjegyzék-kezelés: A vállalat az összes darabjegyzéket központilag kezelheti, akkor is, ha azok különböző tervezőrendszerekhez vagy eladási konfigurációkhoz tartoznak, vagy a világ különböző részein lévő gyártóüzemekből és szervizközpontokból származnak, és így minden egyes termék vagy cikk darabjegyzékei áttekinthetők egy központi rendszerben.
"Az Oracle PIM Data Hubhoz hasonló technológiák alapvetők az igényeken alapuló ellátási hálózat (DDSN) stratégiájának kialakítása szempontjából" - mondta Lora Cecere, az AMR Research kutatási igazgatója. "Az Oracle egységes ügyféladattörzsével már eleve jó központi adatkezelési koncepcióval állt elő, amelyet az Oracle PIM Data Hub piacra dobásával tovább finomított. Ez azonban csak a kezdet. A következő lépés a termékadatok hatékony hasznosítása a jobb döntések érdekében" - tette hozzá Cecere.
Kapcsolódó cikkek
- Áprilisban ismét HOUG konferencia
- Az Oracle megkezdi az Oracle E-Business Suite 12. verziójának forgalmazását
- RIS: az első JD Edwards outsourcing szolgáltató Magyarországon
- Oracle: központban az üzletmenet globális kezelése
- Az Oracle Magyarországon is bemutatja az Oracle SOA Suite 10g 3.-at
- Füzes Péter az Oracle közép-kelet európai üzletfejlesztési igazgatója
- Grid-index: Magyarország gyengébb a közepesnél
- Oracle: Grid Computing és SOA a zászlón
- HOUG: tizedszer gyűltek össze a magyarországi Oracle felhasználók
- Nexon bérszámfejtés Oracle platformon
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.