Közös SED-monitor gyártásba kezd a Toshiba és a Canon
A mostani beruházás egyike a valaha végrehajtott legnagyobb digitális szórakoztató elektronikai berendezés gyártó üzemfejlesztéseknek Japánban. A két cég fele-fele arányban fedezi a költségeket.
Az építési munkálatok az idei év vége felé kezdődnek meg a Toshiba üzemében Taishiban, Hyogo prefektúrában. Kezdetben havi 75 ezer darab 50 colos képátmérőjű monitort gyárt majd az üzem. 2010-re éves termelési kapacitása eléri majd a hárommilliót.
A két elektronikai konszern körös vállalatot hozott létre a SED képernyők fejlesztésére, termelésére és értékesítésére tavaly a Canon Hiratsuka-i (Kanagawa prefektúra) üzemében. Az új üzem elkészültéig a SED képernyők gyártását itt végzik majd.
A SED képernyők gyártására létesített közös vállalkozás a Canon első lépése a televízió piac felé. A Toshiba a SED képernyők gyártásától és más televíziós fejlesztésektől az üzletág forgalmának 2010-ig a jelenlegi háromszorosára, 1,5 ezer milliárd jenre emelését várja.
Kapcsolódó cikkek
- A Dell cáfolja a kivonulást az LCD TV piacról
- Kilép a Dell az LCD TV üzletágból?
- Canon: 50 éve Európában
- Elektronika - a japán cégek szépen növelték profitjukat
- A Canon megvásárolja saját részvényeinek egy részét
- Lengyelországi LCD-üzemet vásárol a TPV Technology
- Japánban veri a Nikon a Canont
- A Sharp közel 200 millió eurós lengyelországi fejlesztést tervez
- Akár egymilliárd dolláros pénzbüntetést is kaphatnak a kartellgyanúba keveredett LCD-gyártók
- A Toshiba televíziógyárat létesít Lengyelországban
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Mit várnak a cégvezetők a mesterséges intelligenciától?
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.
Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.