Az LG a mobilszolgáltatókon keresztül akarja meghódítani a német piacot

Genda Csongor Zoltán, 2005. június 17. 14:12
A koreai elektronikai konszern, az LG Electronics azt tervezi, hogy a mostani 4 %-os jelenlétét a németországi piacon 2007-ig 14 %-ra növeli, és így kivívja magának a harmadik pozíciót.
Az LG németországi vezetője Weon-Dae Kim kijelentette, hogy vállalatuk leginkább a mobilszolgáltatókra alapozza jövendő sikereit, így már júliustól az egyik német szolgáltató, az E-Plus kibővíti mobilpalettáját az LG telefonjaival. Az LG Electronics 2004-ben világszerte 45 millió maroktelefont értékesített, ám az idei évben a tavalyi év mobilforgalmának közel dupláját célozták meg, azaz 80 millió készüléket akarnak eladni. A vállalat szerint az európai országok közül a német piacra való betörés a legnehezebb feladat, de bíznak benne, hogy 2007-ig egyre több ügyfél kegyeit nyerik majd el.

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01