A PM Fórum megkezdi aktív tevékenységét Magyarországon
forrás Prim Online, 2005. június 28. 13:23
A Professional Marketing Fórum (PM Fórum) az egyetlen olyan jellegű
szervezet Magyarországon, mely a professzionális szolgáltatási
szektorban (pénzügyi tanácsadás, befektetési, banki, jogi,
könyvvizsgálói, vezetői tanácsadás) tevékenykedő marketingszakemberek
szakmai tevékenységét fogja át. A PM Fórum most megalakult első,
magyarországi bizottságának célja a tagok professzionális továbbképzése
és a szervezet tevékenységeinek koordinálása. A Bizottság első elnöke
K. Varga Mihály, a Cliffort Chance üzletfejlesztési igazgatója.
A PM Fórum emellett bejelentette, hogy az ebben a szektorban dolgozó marketing vezetők számára szervezett első éves nyári programját június 30-án, csütörtökön a Deák Palotában lévő Cushman & Wakefield Healey & Baker épületében (1052 Budapest, Deák Ferenc utca 15., hetedik emelet) tartja. A hazai professzionális szolgáltatási szektorban működő cégek közösségének minden tagját szeretetettel várják a rendezvényre.
A Magyarországon 2001-ben, Jeffrey Forbes, a Complex Communications ügyvezető igazgatója által alapított PM Fórum világszerte vezető szerepet tölt be a professzionális szolgáltatások (pénzügyi tanácsadás, befektetési, banki, jogi, könyvvizsgálói, vezetői tanácsadás) területén. A Fórum jelenleg mintegy 60 tagvállalattal bír a közép-kelet-európai régióban, köztük 12, magas presztízsű, a professzionális szolgáltatási piaci szegmensben tevékenykedő tagcéggel Magyarországon.
A PM Fórum bizottsági tagjai Budapesten:
K. Varga Mihály, Clifford Chance (Elnök)
Lance Mercereau, Mmd Public Relations Hungary (Regionális PR)
Jeffrey Forbes, Complex Communications (Főtitkár & Költségvetési Ügyek)
Dintser Andrea, KPMG
Karsai Erika, Ernst & Young
Majdik Zoltán, Freshfields
Jane Petrie, Cushman & Wakefield Healey & Baker
Richard Stephens, Netshaker Software Solutions
„A professzionális szolgáltatásokkal foglalkozó cégeknél (legyen az pénzügyi, banki, befektetési vagy vezetési tanácsadó) kiemelkedő szerepet játszanak a marketingvezetők, különös tekintettel az új piaci lehetőségek feltárása és kihasználása terén.” - nyilatkozta K. Varga Mihály (Clifford Chance), a Bizottság elnöke. „A PM Fórum célja, hogy segítsük a marketingvezetőket egy olyan hálózat létrehozásában, amelyben a tagok a tudást és a legjobb tapasztalatokat is megoszthatják egymással.”
Az EU teljes jogú tagjaként Magyarország továbbra is vonzó célpont a befektetők számára. Egyúttal ez a fejlődés nagyobb versenyt is jelent ezen vállalatok számára.
Jeffrey Forbes, a PM Fórum közép-kelet-európai regionális elnöke a következőket nyilatkozta a fenti problémával kapcsolatban: “ Ez a piac Magyarországon lassan, de biztosan fejlődik. A jelenlegi kompetitív környezetben (beleértve az EU-csatlakozást is) azonban a cégek stratégiai pozícionálása, illetve a versenyelőny érdekében szükséges sajátosságok felmutatása komoly kihívást jelent; és manapság még sokan tanácstalanok ezen a területen is. A PM Fórum segítséget kíván nyújtani ezen kihívások leküzdésében.”
Az éves regionális találkozó (melyet idén Budapesten tartanak majd), illetve a rendszeres helyi megbeszélések mellett a Fórum további tervei közé tartoznak egyéb oktatási projektek is, támogatva ezen piaci szegmens magyarországi elfogadottságának és elismerésének növelését, valamint a további fejlődést.
A Magyarországon 2001-ben, Jeffrey Forbes, a Complex Communications ügyvezető igazgatója által alapított PM Fórum világszerte vezető szerepet tölt be a professzionális szolgáltatások (pénzügyi tanácsadás, befektetési, banki, jogi, könyvvizsgálói, vezetői tanácsadás) területén. A Fórum jelenleg mintegy 60 tagvállalattal bír a közép-kelet-európai régióban, köztük 12, magas presztízsű, a professzionális szolgáltatási piaci szegmensben tevékenykedő tagcéggel Magyarországon.
A PM Fórum bizottsági tagjai Budapesten:
K. Varga Mihály, Clifford Chance (Elnök)
Lance Mercereau, Mmd Public Relations Hungary (Regionális PR)
Jeffrey Forbes, Complex Communications (Főtitkár & Költségvetési Ügyek)
Dintser Andrea, KPMG
Karsai Erika, Ernst & Young
Majdik Zoltán, Freshfields
Jane Petrie, Cushman & Wakefield Healey & Baker
Richard Stephens, Netshaker Software Solutions
„A professzionális szolgáltatásokkal foglalkozó cégeknél (legyen az pénzügyi, banki, befektetési vagy vezetési tanácsadó) kiemelkedő szerepet játszanak a marketingvezetők, különös tekintettel az új piaci lehetőségek feltárása és kihasználása terén.” - nyilatkozta K. Varga Mihály (Clifford Chance), a Bizottság elnöke. „A PM Fórum célja, hogy segítsük a marketingvezetőket egy olyan hálózat létrehozásában, amelyben a tagok a tudást és a legjobb tapasztalatokat is megoszthatják egymással.”
Az EU teljes jogú tagjaként Magyarország továbbra is vonzó célpont a befektetők számára. Egyúttal ez a fejlődés nagyobb versenyt is jelent ezen vállalatok számára.
Jeffrey Forbes, a PM Fórum közép-kelet-európai regionális elnöke a következőket nyilatkozta a fenti problémával kapcsolatban: “ Ez a piac Magyarországon lassan, de biztosan fejlődik. A jelenlegi kompetitív környezetben (beleértve az EU-csatlakozást is) azonban a cégek stratégiai pozícionálása, illetve a versenyelőny érdekében szükséges sajátosságok felmutatása komoly kihívást jelent; és manapság még sokan tanácstalanok ezen a területen is. A PM Fórum segítséget kíván nyújtani ezen kihívások leküzdésében.”
Az éves regionális találkozó (melyet idén Budapesten tartanak majd), illetve a rendszeres helyi megbeszélések mellett a Fórum további tervei közé tartoznak egyéb oktatási projektek is, támogatva ezen piaci szegmens magyarországi elfogadottságának és elismerésének növelését, valamint a további fejlődést.
Kapcsolódó cikkek
- Megalakult az Észak-alföldi Informatikai Klaszter
- Három osztállyal indul ősztől az Első Magyar Webgazdasági Szakközépiskola
- SAP: kompetencia-központ a Debreceni Egyetemen
- Reklámszakmai képzés indul októberben
- Tovább növekszik a magyarországi online reklámok piaca
- Az Onlinemarketing.hu Kft. Etarget Partner lett
- Nemzetközi díjat kapott a Csodafa és Sulinet Digitális Tudásbázis
- Kiemelkedően jó Grepton eredmények a Microsoft támogatási pályázatán
- Következő generációs CRM a felsőoktatásnak
- GTS-Datanet pályázat a jövőről, diákoknak
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az AI segítségével teszi hatékonyabbá az energetikai rendszerek felügyeletét a Ganz
Új, mesterséges intelligencia alapú szakértői megoldást fejlesztett ki a Ganz Transzformátor- és Villamos Forgógépgyártó Kft. A Ganz Intelligent Solutions Expert System a villamosenergia-ipari eszközök, különösen teljesítmény transzformátorok, motorok és generátorok állapotfelméréséhez, diagnosztikájához és karbantartás ütemezéséhez nyújt digitális megoldást.
2024. november 5. 10:18