A PM Fórum megkezdi aktív tevékenységét Magyarországon

forrás Prim Online, 2005. június 28. 13:23
A Professional Marketing Fórum (PM Fórum) az egyetlen olyan jellegű szervezet Magyarországon, mely a professzionális szolgáltatási szektorban (pénzügyi tanácsadás, befektetési, banki, jogi, könyvvizsgálói, vezetői tanácsadás) tevékenykedő marketingszakemberek szakmai tevékenységét fogja át. A PM Fórum most megalakult első, magyarországi bizottságának célja a tagok professzionális továbbképzése és a szervezet tevékenységeinek koordinálása. A Bizottság első elnöke K. Varga Mihály, a Cliffort Chance üzletfejlesztési igazgatója.
A PM Fórum emellett bejelentette, hogy az ebben a szektorban dolgozó marketing vezetők számára szervezett első éves nyári programját június 30-án, csütörtökön a Deák Palotában lévő Cushman & Wakefield Healey & Baker épületében (1052 Budapest, Deák Ferenc utca 15., hetedik emelet) tartja. A hazai professzionális szolgáltatási szektorban működő cégek közösségének minden tagját szeretetettel várják a rendezvényre.

A Magyarországon 2001-ben, Jeffrey Forbes, a Complex Communications ügyvezető igazgatója által alapított PM Fórum világszerte vezető szerepet tölt be a professzionális szolgáltatások (pénzügyi tanácsadás, befektetési, banki, jogi, könyvvizsgálói, vezetői tanácsadás) területén. A Fórum jelenleg mintegy 60 tagvállalattal bír a közép-kelet-európai régióban, köztük 12, magas presztízsű, a professzionális szolgáltatási piaci szegmensben tevékenykedő tagcéggel Magyarországon.

A PM Fórum bizottsági tagjai Budapesten:

K. Varga Mihály, Clifford Chance (Elnök)
Lance Mercereau, Mmd Public Relations Hungary (Regionális PR)
Jeffrey Forbes, Complex Communications (Főtitkár & Költségvetési Ügyek)
Dintser Andrea, KPMG
Karsai Erika, Ernst & Young
Majdik Zoltán, Freshfields
Jane Petrie, Cushman & Wakefield Healey & Baker
Richard Stephens, Netshaker Software Solutions

„A professzionális szolgáltatásokkal foglalkozó cégeknél (legyen az pénzügyi, banki, befektetési vagy vezetési tanácsadó) kiemelkedő szerepet játszanak a marketingvezetők, különös tekintettel az új piaci lehetőségek feltárása és kihasználása terén.” - nyilatkozta K. Varga Mihály (Clifford Chance), a Bizottság elnöke. „A PM Fórum célja, hogy segítsük a marketingvezetőket egy olyan hálózat létrehozásában, amelyben a tagok a tudást és a legjobb tapasztalatokat is megoszthatják egymással.”

Az EU teljes jogú tagjaként Magyarország továbbra is vonzó célpont a befektetők számára. Egyúttal ez a fejlődés nagyobb versenyt is jelent ezen vállalatok számára.

Jeffrey Forbes, a PM Fórum közép-kelet-európai regionális elnöke a következőket nyilatkozta a fenti problémával kapcsolatban: “ Ez a piac Magyarországon lassan, de biztosan fejlődik. A jelenlegi kompetitív környezetben (beleértve az EU-csatlakozást is) azonban a cégek stratégiai pozícionálása, illetve a versenyelőny érdekében szükséges sajátosságok felmutatása komoly kihívást jelent; és manapság még sokan tanácstalanok ezen a területen is. A PM Fórum segítséget kíván nyújtani ezen kihívások leküzdésében.”

Az éves regionális találkozó (melyet idén Budapesten tartanak majd), illetve a rendszeres helyi megbeszélések mellett a Fórum további tervei közé tartoznak egyéb oktatási projektek is, támogatva ezen piaci szegmens magyarországi elfogadottságának és elismerésének növelését, valamint a további fejlődést.
Kulcsszavak: oktatás marketing

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell

Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.

2024. november 21. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01