Egészségügyi informatikai megoldások a Synergontól

forrás Prim Online, 2005. június 30. 14:15
A Synergon Informatika Rt. üzleti partnerével, a Novodata Rt.-vel olyan megoldásokat mutatott be Miskolcon az észak-magyarországi régió egészségügyi intézményei, elsősorban kórházak számára, melyek segítségével hatékonyabbá és költségkímélőbbé tehetik informatikai rendszerüket.
A május végén lezárult sikeres Önkormányzati Roadshow után a Synergon Önkormányzati és Egészségügyi Üzletága ismét országos roadshowra indult, ezúttal egészségügyi megoldásokkal. A rendezvénysorozat második állomásán, Miskolcon, az észak-magyarországi régió megyéiben működő kórházak főigazgatói, orvosigazgatói illetve gazdasági igazgatói tekintették meg bemutatónkat.

A témák között szerepelt a Synergon Inforend rendszerének részletes bemutatása, mely során a már jól működő rendszer élő demo változatát is kipróbálhatták az érdeklődők.
A Novodata Rt. gyógyszer gazdálkodási rendszerét ismertette a résztvevőkkel, mely szervesen kapcsolódik az Inforend termékhez. A bemutatott informatikai- és kommunikációs szolgáltatások az intézmények szolgáltatási szintjének emelésén túl, konkrét bevételhez juttatják üzemeltetőiket.

A rendezvényen tíz észak-magyarországi egészségügyi intézmény képviselője vett részt. A legnagyobb érdeklődés az Inforend bemutató mellett azt az esettanulmányt kísérte, amelyet Somogyi József, a Nyírő Gyula Kórház informatikai igazgatója tartott. 2004-ben a Synergon Informatika Rt. nyerte meg a Fővárosi Önkormányzat Nyírő Gyula Kórház integrált informatikai rendszerére kiírt közbeszerzési pályázatot. A projekt tartalmazta a számítógépes hálózat kiépítését a munkaállomásokkal együtt, az orvosszakmai rendszer (Inforend) és gazdálkodási rendszer kiépítését, valamint hat évre szóló magas szintű rendelkezésre állást.

Kulcsszavak: egészségügy Synergon

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Franciaországban már a mesterséges intelligencia deríti fel a villanyóraleolvasási hibákat

Az ENEDIS, Franciaország villamosenergia-hálózati elosztója az SAP Signavio Process Mining és az SAP Business AI megoldásait választotta annak érdekében, hogy automatizálja a mérőleolvasások során észlelt anomáliák megoldását, és megbízható számlázást garantáljon mintegy 600 000 üzleti ügyfelének.

2024. november 22. 14:58

A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán

A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.

2024. november 22. 13:17

Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz

Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére. 

2024. november 22. 11:39

A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai

Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.

2024. november 22. 10:15

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01