Vállalati teljesítménymenedzsment a gyakorlatban- az MIS Magyarországon
A BiXPERT Kft. bemutatása, az üzleti intelligencia megoldások áttekintése
Az MIS AG bemutatása és a teljesítménymenedzsment (CPM) koncepció
Az MIS élő bemutatása
Esettanulmány, felhasználói tapasztalatok
A köszöntő beszédet Bánkuti Zoltán, a BiXPERT Kft. ügyvezető igazgatója tartotta. Bevezető előadásában ismertette a cég múltját, jelenlegi helyzetét, jövőjét, majd a vállalati célokra és az elemzési alkalmazások megtérülésére is kitért.
Az MIS AG részéről Stefan B. Weixelbam, a cég senior partnermenedzsere a cég bemutatását követően felhívta a figyelmet a vállalati teljesítménymérés általános informatikai, információs problémáira, valamint az MIS által képviselt koncepciót ezek áthidalására.
A továbbiakban a konferencia középpontjában álló MIS bemutatása következett. Tóth Szilárd, a BiXPERT Kft. tanácsadója és az MIS termékmenedzsere élő bemutató keretében részletesen ismertette az MIS nyújtotta lehetőségeket (MIS Alea, MIS OnVision, MIS DeltaMiner...), melyet gyakorlati példákon keresztül is bemutatott a közönség számára.
Hubanov Mihályné, az Electrolux Kft. kontrolling munkatársa a vállalatnál kialakított MIS rendszer érdekességeiről, előnyeiről, a bevezetés és alkalmazás tapasztalatairól számolt be. Előadásában kitért a projekt indulására, fázisaira, a célkitűzésekre, természetesen a megvalósításra és végül a rendszerrel kapcsolatos továbblépési lehetőségekre.
Kapcsolódó cikkek
- Az Accenture-t építi a Vodafone integrált vállalatirányítási rendszerét
- Megjelent az Adobe LiveCycle Enterprise Suite család
- A rEVOLUTION Iroda ++ 7.1 az e-adóbevallást is támogatja
- A rEVOLUTION Iroda ++ 7.1 az e-adóbevallást is támogatja
- Beszerzés - nyíltan
- A kis- és középvállalatok versenyképességéért - workshop és kiállítás
- Microsoft Gold Certified Partner lett a rEVOLUTION
- Üzleti eredmények kkv-knál - HP technológiákkal
- A COBIT legújabb verziója csökkenti az informatikai kockázatokat
- SAP-Cisco csoportmunka megoldások
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.