Tanácsadói szolgáltatáscsomag a KKV szektornak
A piaci tapasztalatok szerint ma a KKV szektor - tanácsadó cég közbeiktatása nélkül - közvetlenül a gyártótól vagy néhány termék iránt elkötelezett rendszerintegrátortól vásárol vállalatirányítási rendszert. Ennek eredménye, hogy a projektek sok esetben nem érik el a céljukat, az új rendszer nem segíti, esetleg rontja is az üzleti folyamatok hatékonyságát.
"A ERP rendszer bevezetése esetén a siker egyik kulcsa a megfelelő tanácsadó kiválasztása, aki nincs elkötelezve egyetlen termék iránt sem. Általában nincs idő arra, hogy a cégvezetés minden lehetséges megoldást, minden apró részletet megvizsgáljon. Az sem valószínű, hogy a menedzsment szívesen teregeti ki a vállalati szennyest - ez bizalmi kérdés, és a bizalom létrejöttéhez idő kell, és mindenkinek, mindig időből van a legkevesebb." - mondta Gajdos Attila a siNAXis ügyvezetője.
Annak érdekében, hogy a fejlődődési szakaszuk elején álló vállalkozások is hathatós segítséget kapjanak beszerzési döntésük meghozatalában, a siNAXis munkatársai kidolgoztak egy erős informatikai támogatottságú, átfogó felmérési módszertant, amellyel átlagosan 5-10 munkanap alatt teljes képet alkotnak a megbízó üzleti folyamatairól és a vállalatirányítási rendszerekkel kapcsolatos igényeiről.
A módszer lényege egy részletes kérdőíves felmérés, amelyre őszinte és pontos válaszokat adva a cégvezetés és a kulcsfelhasználók mintegy tükröt adnak a cégről, a valódi igényekről és azok fontosságáról. Az így elkészült, rendszerfüggetlen felmérési dokumentáció segítségével olyan kiválasztási eljárás indulhat el, amely lehetővé teszi a leginkább megfelelő rendszer megtalálását, a pályázók ajánlatainak összehasonlításán keresztül. A módszer legnagyobb előnye a rendszerektől való függetlensége: az üzleti igényekre koncentrál, és nem egyik vagy másik szoftver előnyeinek kihangsúlyozása mentén igyekszik dokumentálni az ügyfelek folyamatait. A felmérés költségei pedig éppen azért, mert a módszertan kidolgozása elég alaposan és részletesen történt, alacsonyan tarthatóak.
Kapcsolódó cikkek
- A rEVOLUTION Iroda ++ 7.1 az e-adóbevallást is támogatja
- A rEVOLUTION Iroda ++ 7.1 az e-adóbevallást is támogatja
- Microsoft Gold Certified Partner lett a rEVOLUTION
- Termelésirányítás Pályázati forrásból
- 6 ország, 90 cég: XAPT szerződés Microsoft Dynamics AX-re
- A rEVOLUTION építőipari megoldását vezette be a Narva cégcsoport
- Újabb Microsoft elismerés a rEVOLUTION-nek
- HostLogic: SAP-ban az élen
- Tovább erősít a rEVOLUTION az ERP terén
- Szakmai fórumok a globálisan tevékenykedő vállalatok számára
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Franciaországban már a mesterséges intelligencia deríti fel a villanyóraleolvasási hibákat
Az ENEDIS, Franciaország villamosenergia-hálózati elosztója az SAP Signavio Process Mining és az SAP Business AI megoldásait választotta annak érdekében, hogy automatizálja a mérőleolvasások során észlelt anomáliák megoldását, és megbízható számlázást garantáljon mintegy 600 000 üzleti ügyfelének.
A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán
A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.