Megalakult a stratégiai menedzsment új tudásközpontja
Az SAS-t eddig mint az üzleti intelligencia és elemző szoftverek piacvezetőjét ismertük, amely innovatív megoldásaival folyamatosan arra törekszik, hogy hosszú távon is megőrizze vezető pozícióját az információs technológiai iparág ezen területén. Tekintélyes ügyfélköre annak a bizonyítéka, hogy a négy évtizede folyamatosan halmozódó tapasztalatával és jövőorientált szemléletével valóban képes hosszú távon is The Power to Know-t, vagyis a "tudás erejét" biztosítani ügyfelei számára. Mostani együttműködése a Balanced Scorecard Collaborative-val azt jelzi, hogy a vállalat teljesítmény menedzsmentjére és stratégiájának megvalósítására maga is nagy hangsúlyt fektet, illetve hogy ezen a területeen is kész ügyfeleivel együttműködni.
Az OSM várhatóan olyan tudásközpont lesz, amely az üzleti folyamatok stratégiai szemléletű menedzsmentjének gyors fejlődését eredményezi világszerte. Hazánkban már több vállalat ismerkedik, sőt alkalmazza is a BSC-t, hiszen nálunk is egyre elfogadottabb az a tény, hogy a stratégiai szemlélet nem csak a misszió és a célok helyes megfogalmazásából áll, hanem a folyamatok és tevékenységek nyomon követéséből és értékeléséből. A BSC-be integrált vevőorientáció és a continous improvement (vagyis folyamatos fejlődés) képes versenyelőnyhöz juttatni a vállalatokat, amelynek megtartásában fontos szerepet játszhatnak az OSM által mostantól megosztott tapasztalatok és szakmai ismeretek.
Kapcsolódó cikkek
- Aktuális trendek a kockázatkezelési piacon
- Hurrikán-előrejelzés SAS-szoftverrel
- Az Accenture-t építi a Vodafone integrált vállalatirányítási rendszerét
- NEON: pénzügyi irányítási szoftvercsomag a CODA-tól
- Új világrekordot állított fel a SAS
- Termelésirányítás Pályázati forrásból
- 6 ország, 90 cég: XAPT szerződés Microsoft Dynamics AX-re
- Érintőképernyős IBM-kasszák egyedülálló szoftverrel a Praktikernél
- SAS: rekordárbevétellel ünnepelt
- HostLogic: SAP-ban az élen
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.