Felmérés a pénzügyi teljesítmény és az IT kapcsolatáról
A dinamikus vezetők a felmérésben szereplő cégek 25%-át tették ki, és válaszaik meglehetősen következetes sémát követtek. Mind úgy gondolták, hogy az IT elősegíti üzletmenetüket, és stratégiai eszközeik között tartották számon, amely segíti őket, más cégek megelőzésében. Átlagosan 30%-kal nagyobb bevételnövekedés volt tapasztalható itt, mint más cégeknél.
"A mi ingatlanjaink a legjobb minőségű vendég-élményt nyújtják, a luxuskivitelű szobák, izgalmas játéktermek, nagyszerű szórakozási lehetőségek, ínyenc konyha és hasonlók segítségével" - mondta el Laura Fucci, az MGM MIRAGE, az egyik dinamikus vezető alelnöke és igazgatója. "Annak érdekében, hogy vendégeink mindig a legjobb vendégélményben részesülnek, hálózatunknak mindig bekapcsolva kell lennie, a nap 24 órájában, a hét minden napján biztosítva így a szolgáltatásokat. A szünet nélküli, hibatűrő hálózati infrastruktúrával a vendégeket a legmagasabb szinten ki tudjuk elégíteni."
A felmérés azt bizonyítja, hogy az IT költségek megtérülő befektetésnek számítanak. "Az IT teszi pénzügyileg sikeresebbé a cégeket, vagy a sikeresebb cégek többet fektetnek be az IT terén? Ezzel a kérdéssel már évek óta küzd az iparág" - mondta Kim Perdikou a Juniper Networks Infrastruktúra Üzleti Egységének vezetője. "Ez a felmérés azt mutatja, hogy a sikeres, növekvő cégek az IT-t stratégiájuk részének tekintik, és ennek megfelelően invesztálnak is. Más szóval, ez egy jó értelemben vett ördögi kör: az IT-re fordított stratégiai befektetések növelik a termelékenységet és elősegítik a növekedést. Ez a növekedés pedig ösztönzi a további technológiai befektetéseket, és így tovább."
A felmérés eredményei alapján a Juniper Networks egy részletes profilt alakított ki a dinamikus vezetőkről:
- A technológia üzletmenetük fontos részét képezi: cégüket úgy ítélik meg, hogy az erősen függ a valós idejű tranzakcióktól és az automatizált folyamatoktól. Ezért az IT teljesítménnyel kapcsolatos elvárásaik nagyon magasak. 30%-kal kevésbé toleránsak a 30 percnél hosszabb ideig tartó technológiai okokra visszavezethető termeléskiesésekkel szemben.
- A dinamikus vezetők a termelékenységre és a működési hatékonyságra koncentrálnak, és stratégiailag használják fel a technológiát ennek elérésére. 30%-kal nagyobb valószínűséggel alkalmaznak mobil munkaerőt. Amikor informatikai eszközöket vagy szolgáltatásokat vásárolnak, inkább a termelékenység növelése, mintsem a költségcsökkentés vezérli őket.
- A dinamikus vezetők több folyamatban lévő IT projekttel rendelkeznek, mint a többi megkérdezett cég és gyorsabban is alkalmazzák az új technológiákat. A hálózatok terén 40%-kal nagyobb a valószínűsége, hogy drótnélküli helyi hálózattal rendelkezzenek, és 50%-kal nagyobb annak az esélye, hogy virtuális magánhálózatot (VPN) használjanak a távoli telephelyek összekötésére. 40%-kal nagyobb valószínűséggel alkalmaznak MPLS technológiát, a hatékonyabb sávszélesség-menedzsment (QoS) érdekében. Egyetlen integrált IP alapú hálózatuk van a hang- és adatforgalom.
- A dinamikus vezetők átfogó és egyben dinamikus szemlélettel rendelkeznek a tervezés és az IT vásárlások terén. Például, 30%-kal nagyobb valószínűséggel alkalmaznak átfogó biztonsági stratégiát, ahelyett, hogy alulról építkezve részletekből építenék fel azt. A dinamikus vezetőknek 50%-kal nagyobb az esélye az üzleti változásokra, beleértve a kibővülést, fúziót és felvásárlásokat, így minden tervnek teret kell hagynia a változásokra.
- A dinamikus vezetők vezető helyen állnak, amikor a technológia felhasználásáról van szó a jogszabályok támasztotta elvárások teljesítése érdekében. 35%-kal több dinamikus vezető fektet be dokumentum menedzsment rendszerekbe, és 36%-kal több cég fektet be Fibre Channel tároló hálózatokba.
A felmérés, amelyet a TNS végzett, az IT vezetőket kérdezte meg, a vállalati technológiával kapcsolatos hozzáállásukról, illetve a technológia felhasználásáról, és ennek megfelelően szegmensekre osztotta a cégeket. A szegmenseket ezután a vállalati és pénzügyi adatokkal is összevetették.
Kapcsolódó cikkek
- Megújított Telindus-Juniper kapcsolat
- Mi a vágya a mobilvásárlónak?
- Továbbra is dinamikusan emelkedik a mobilbanki szerződéssel rendelkezők száma
- Magyarországi kutatás a száznál több pc-vel rendelkező szervezetek adattárolásáról és adatmentéséről
- Tíz közül két európai háztartásban található nagy képernyős tévékészülék
- Dinamikusan emelkedik az internetbanki ügyfelek száma
- A dekóder és a modem után a Skype a legismertebb
- Stratégiai partnerségre lépett a Juniper Networks és a Symantec
- Infonetics-dícséret a Junipernek
- A rendszeres játék nem mossa össze a valós és a virtuális világ határait
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.