TNS kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: TNS
Online telefonba beszél egyre több magyar
A chatet egyre inkább felváltja az online telefonálás. Az internetezők közel fele alkalmanként, 25 százaléka pedig rendszeresen hívja fel ismerőseit a világhálón keresztül - derült ki az NRC és a TNS VMR2007 első félévére vonatkozó felméréséből.
Férfitúlsúly az internetes társkeresőkben
Az internetezők közel fele használta már társkeresésre a világhálót - derül ki az NRC Piackutató felméréséből. Rendszeresen viszont csak a férfiak 15, illetve a nők 3 százaléka ismerkedik a társkereső rendszerekben.
A locsolkodás ma is divat
Az internetezők kétharmada tartja a locsolkodás hagyományát és készülődik a húsvéti ünnepekre - derül ki az NRC Piackutató legfrissebb felméréséből. Sonka és tojás nélkül ma is elképzelhetetlen az ünnepi asztal.
Nem félünk a mobiltelefon-sugárzástól, vagy mégis?
A magyar mobiltelefon-tulajdonosok bizonytalanok telefonjaik egészségkárosító hatásaival kapcsolatban, azonban hajlandóak lennének többet fizetni egy olyan készülékért, amely alacsonyabb szintű sugárzást bocsát ki – derül ki a TNS Hungary kutatásából. A megkérdezettek többsége bizonytalanságától függetlenül engedélyezné kiskorúak mobiltelefon-használatát.
Egyre népszerűbb a mobilon való zenehallgatás
Világszerte a mobiltulajdonosok 13%-a hallgat rendszeresen zenét telefonján - derül ki a TNS piackutató intézet egyik legújabb tanulmányából.
Felmérés a pénzügyi teljesítmény és az IT kapcsolatáról
A Juniper Networks megbízásából a TNS által készített új felmérés szerint erős kapcsolat fedezhető fel a cégek pénzügyi teljesítménye és az IT-felhasználás között.
Kampányinfó azonnal
Az NRC Piackutató - a TNS Hungary és az iAudit International együttműködésével - internetes hirdetéselemző és látogatottságvizsgáló szolgáltatást vezet be a magyar piacra.
Tavaly 17 százalékkal nőtt az internet-előfizetések száma
Tavaly 17 százalékkal, 740 ezerre nőtt az internet-előfizetők száma Magyarországon, ezen belül az ADSL előfizetőké megduplázódott, elérte a 236 ezret - mondta Duránszkai Gábor, a TNS Hungary Kft. piackutató ügyvezető igazgatója sajtótájékoztatón kedden Budapesten.
Magyar internet helyzetkép - Fiatal férfiak többségben
A befejeződött VMR2005 médiakutatás adatai szerint a 14-69 éves, gyakori (legalább hetente egy alkalommal) internetezők között még mindig a férfiak és a fiatalok vannak többségben.
Szóljon be az internetnek!
A Visitor Media Research (VMR) hazánk legnagyobb online média kutatása, melyet az NRC Piackutató és a TNS ismétel meg évről évre. A felmérésben való részvétel alkalmat ad minden internetezőnek arra, hogy válaszaival segítse az általa is látogatott ingyenes tartalmakat nyújtó honlapok médiaértékesítését.
A TNS az NRC-vel közösen készíti a Visitor Media Research terméket
A TNS, a világ egyik vezető piaci információs csoportja 2005-től az NRC Piackutató Kft.-vel közösen készíti és értékesíti az internetezési szokásokról készülő Visitor Media Research (VMR) kutatási termékét Magyarországon.
Hamarosan indul Magyarország legnagyobb online kutatása
A Visitor Media Research (VMR) egy évente ismétlődő kutatássorozat folytatása, amelyet az NRC Piackutató Kft. (NRC) és a TNS készít el a hazai online médiavásárlók, médiatulajdonosok és vállalatok részére.
Csökkent az EU-csatlakozási kedv a gyakori internetezők körében
Az internetezők többsége igent mond az Európai Unióra, bár a csatlakozást az előző évben mértekhez képest kevesebben támogatják - derül ki az NRC Piackutató Kft. és a TNS közös felméréséből.
A mobil már nem státusszimbólum
Egy nemrégiben végzett kutatás szerint a mobil kezdeti státusszimbólum szerepét a vezetékes telefon vette át. A mobilpenetráció növekedésével párhuzamosan egyre pozitívabban változnak a vezetékes telefonhoz társított értékek. A TNS Piackutató Intézet felmérése szerint például a szakmunkásokra inkább a mobilmánia jellemző, míg a vezetékes telefonhasználat a felsősokú végzettségűeknél kiemelkedő.
NetMonitor kutatás: e-kereskedelem és interaktív szolgáltatások
Bár elégedettek az online vásárlók, még mindig sokan vannak, akik aggódnak a veszélyeitől.
A felhasználók 80%-a hasznosnak tartja otthoni internetét
Az NRC-TNS augusztusi NetMonitor kutatásának alkalmával a gyakori internetezők (hetente többször internetezők) körében vizsgálták az ISP szolgáltatókat és az otthoni internethasználat helyzetét.
E-Európa
Múlt hónapban jeleztük, hogy az NRC Piackutató Kft. és a Taylor Nelson Sofres Hungary (TNS) legutóbbi, az Európai Uniót is érintő kutatásait kettébontottuk, a népszavazás napjaiban megjelenő újságban csak az e-kormányzati eredményekkel foglalkoztunk, és az EU-val kapcsolatos vizsgálatra inkább most térünk vissza. Most, amikor már bizonyosan nem sértjük meg a kampánycsendet, és amikor már megfelelő optikán keresztül nézhetjük azt az adatot, hogy az internetezők háromnegyede azt ígérte, biztosan, 14 százaléka pedig, hogy nagy valószínűséggel elmegy szavazni április 12-én...
Online szokásaink
Egy átlagos magyarországi internetező hetente 15 órát néz televíziót, 10,5 órát hallgat rádiót, és 4 órát olvas újságot. Az internetezésre fordított heti idő alig marad el a tévénézéstől, hiszen átlagosan 14 óra jut erre a tevékenységre, amiből 8,5 órát kifejezetten böngészéssel, információszerzéssel és weboldalak olvasásával töltenek.
Elektronikus kormányzat - Magyarország sereghajtó
A Taylor Nelson Sofres piackutató cég 28 országra kiterjedő felmérése szerint miközben az internetet átlagosan a lakosság 42 százaléka, ezen belül az elektronikus kormányzati szolgáltatásokat 30 százalék használja, addig a sereghajtó Magyarországon ez a két arány 13 százalék, illetve 3 százalék.
NetMonitor kutatás a hagyományos és az online média kapcsolatáról
Egy "átlagos" magyarországi internetező hetente 15 órát néz televíziót, 10,5 órát hallgat rádiót és 4 órát olvas újságot. Az internetezésre fordított heti idő alig marad el a tv-nézéstől, hiszen átlagosan 14 óra jut erre a tevékenységre, amiből 8,5 órát kifejezetten böngészéssel, információszerzéssel és weboldalak olvasásával töltenek.
Cikkgyűjtő
További híreink
Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat
Idén 20. alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat, rekordszámú, 83 videós és fotós pályázat érkezett, melyek közül a zsűri öt videós és egy fotós alkotást díjazott, továbbá a Yettel különdíjjal ismert el egy videós alkotást. Az idei díjakat többek között a Telex, a 24.hu, a Szabad Európa és az RTL újságírói kapták.
Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!
Meghosszabbítja a jelentkezési határidőt ’Az Év Honlapja’ pályázat, amely évről évre megmutatja a hazai digitális világ legjobbjait! A pályázat új nevezési határideje: 2024. december 15. éjfél! Még van lehetőség a vállalatok és kreatív ügynökségek számára, illetve mindazoknak, akik friss projektjeiket és egész éves munkájuk termését meg szeretnék mutatni a közönségnek és a zsűrinek.