TNS kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: TNS
Online telefonba beszél egyre több magyar
A chatet egyre inkább felváltja az online telefonálás. Az internetezők közel fele alkalmanként, 25 százaléka pedig rendszeresen hívja fel ismerőseit a világhálón keresztül - derült ki az NRC és a TNS VMR2007 első félévére vonatkozó felméréséből.
Férfitúlsúly az internetes társkeresőkben
Az internetezők közel fele használta már társkeresésre a világhálót - derül ki az NRC Piackutató felméréséből. Rendszeresen viszont csak a férfiak 15, illetve a nők 3 százaléka ismerkedik a társkereső rendszerekben.
A locsolkodás ma is divat
Az internetezők kétharmada tartja a locsolkodás hagyományát és készülődik a húsvéti ünnepekre - derül ki az NRC Piackutató legfrissebb felméréséből. Sonka és tojás nélkül ma is elképzelhetetlen az ünnepi asztal.
Nem félünk a mobiltelefon-sugárzástól, vagy mégis?
A magyar mobiltelefon-tulajdonosok bizonytalanok telefonjaik egészségkárosító hatásaival kapcsolatban, azonban hajlandóak lennének többet fizetni egy olyan készülékért, amely alacsonyabb szintű sugárzást bocsát ki – derül ki a TNS Hungary kutatásából. A megkérdezettek többsége bizonytalanságától függetlenül engedélyezné kiskorúak mobiltelefon-használatát.
Egyre népszerűbb a mobilon való zenehallgatás
Világszerte a mobiltulajdonosok 13%-a hallgat rendszeresen zenét telefonján - derül ki a TNS piackutató intézet egyik legújabb tanulmányából.
Felmérés a pénzügyi teljesítmény és az IT kapcsolatáról
A Juniper Networks megbízásából a TNS által készített új felmérés szerint erős kapcsolat fedezhető fel a cégek pénzügyi teljesítménye és az IT-felhasználás között.
Kampányinfó azonnal
Az NRC Piackutató - a TNS Hungary és az iAudit International együttműködésével - internetes hirdetéselemző és látogatottságvizsgáló szolgáltatást vezet be a magyar piacra.
Tavaly 17 százalékkal nőtt az internet-előfizetések száma
Tavaly 17 százalékkal, 740 ezerre nőtt az internet-előfizetők száma Magyarországon, ezen belül az ADSL előfizetőké megduplázódott, elérte a 236 ezret - mondta Duránszkai Gábor, a TNS Hungary Kft. piackutató ügyvezető igazgatója sajtótájékoztatón kedden Budapesten.
Magyar internet helyzetkép - Fiatal férfiak többségben
A befejeződött VMR2005 médiakutatás adatai szerint a 14-69 éves, gyakori (legalább hetente egy alkalommal) internetezők között még mindig a férfiak és a fiatalok vannak többségben.
Szóljon be az internetnek!
A Visitor Media Research (VMR) hazánk legnagyobb online média kutatása, melyet az NRC Piackutató és a TNS ismétel meg évről évre. A felmérésben való részvétel alkalmat ad minden internetezőnek arra, hogy válaszaival segítse az általa is látogatott ingyenes tartalmakat nyújtó honlapok médiaértékesítését.
A TNS az NRC-vel közösen készíti a Visitor Media Research terméket
A TNS, a világ egyik vezető piaci információs csoportja 2005-től az NRC Piackutató Kft.-vel közösen készíti és értékesíti az internetezési szokásokról készülő Visitor Media Research (VMR) kutatási termékét Magyarországon.
Hamarosan indul Magyarország legnagyobb online kutatása
A Visitor Media Research (VMR) egy évente ismétlődő kutatássorozat folytatása, amelyet az NRC Piackutató Kft. (NRC) és a TNS készít el a hazai online médiavásárlók, médiatulajdonosok és vállalatok részére.
Csökkent az EU-csatlakozási kedv a gyakori internetezők körében
Az internetezők többsége igent mond az Európai Unióra, bár a csatlakozást az előző évben mértekhez képest kevesebben támogatják - derül ki az NRC Piackutató Kft. és a TNS közös felméréséből.
A mobil már nem státusszimbólum
Egy nemrégiben végzett kutatás szerint a mobil kezdeti státusszimbólum szerepét a vezetékes telefon vette át. A mobilpenetráció növekedésével párhuzamosan egyre pozitívabban változnak a vezetékes telefonhoz társított értékek. A TNS Piackutató Intézet felmérése szerint például a szakmunkásokra inkább a mobilmánia jellemző, míg a vezetékes telefonhasználat a felsősokú végzettségűeknél kiemelkedő.
NetMonitor kutatás: e-kereskedelem és interaktív szolgáltatások
Bár elégedettek az online vásárlók, még mindig sokan vannak, akik aggódnak a veszélyeitől.
A felhasználók 80%-a hasznosnak tartja otthoni internetét
Az NRC-TNS augusztusi NetMonitor kutatásának alkalmával a gyakori internetezők (hetente többször internetezők) körében vizsgálták az ISP szolgáltatókat és az otthoni internethasználat helyzetét.
E-Európa
Múlt hónapban jeleztük, hogy az NRC Piackutató Kft. és a Taylor Nelson Sofres Hungary (TNS) legutóbbi, az Európai Uniót is érintő kutatásait kettébontottuk, a népszavazás napjaiban megjelenő újságban csak az e-kormányzati eredményekkel foglalkoztunk, és az EU-val kapcsolatos vizsgálatra inkább most térünk vissza. Most, amikor már bizonyosan nem sértjük meg a kampánycsendet, és amikor már megfelelő optikán keresztül nézhetjük azt az adatot, hogy az internetezők háromnegyede azt ígérte, biztosan, 14 százaléka pedig, hogy nagy valószínűséggel elmegy szavazni április 12-én...
Online szokásaink
Egy átlagos magyarországi internetező hetente 15 órát néz televíziót, 10,5 órát hallgat rádiót, és 4 órát olvas újságot. Az internetezésre fordított heti idő alig marad el a tévénézéstől, hiszen átlagosan 14 óra jut erre a tevékenységre, amiből 8,5 órát kifejezetten böngészéssel, információszerzéssel és weboldalak olvasásával töltenek.
Elektronikus kormányzat - Magyarország sereghajtó
A Taylor Nelson Sofres piackutató cég 28 országra kiterjedő felmérése szerint miközben az internetet átlagosan a lakosság 42 százaléka, ezen belül az elektronikus kormányzati szolgáltatásokat 30 százalék használja, addig a sereghajtó Magyarországon ez a két arány 13 százalék, illetve 3 százalék.
NetMonitor kutatás a hagyományos és az online média kapcsolatáról
Egy "átlagos" magyarországi internetező hetente 15 órát néz televíziót, 10,5 órát hallgat rádiót és 4 órát olvas újságot. Az internetezésre fordított heti idő alig marad el a tv-nézéstől, hiszen átlagosan 14 óra jut erre a tevékenységre, amiből 8,5 órát kifejezetten böngészéssel, információszerzéssel és weboldalak olvasásával töltenek.
Cikkgyűjtő
További híreink
Továbbra is Christian Klein az SAP első embere
Az SAP SE bejelentette, hogy három évre, 2028 végéig meghosszabbította Christian Klein vezérigazgatói megbízatását és igazgatótanácsi tagságát. A társaság egyúttal meg is erősítette Klein szerepét, az Igazgatóság elnökévé nevezve őt ki, korábbi szóvivői státusza helyett.
Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció
Komoly szakmai kritériumok alapján választotta ki a világ 250 legjobb EdTech cégét a TIME magazin és a Statista. A hétezer cégből két pillérre – a pénzügyi erősségre és az iparági hatásra – épülő pontrendszer alapján állították össze a listát, amelyen a magyar Xeropan az előkelő 35. helyet szerezte meg, az európai cégek között pedig a 11. lett és egyben az egyetlen magyar vállalat a nemzetközi ranglistában.