Növekvő eredmények
A kéziszámítógépek piacán elért 72 százalékos részesedéssel egyébként óriási sikereket könyvelhetett el a cég.
Bemutatták az Office Connect termékcsaládot, amelyet már a cég új stratégiájának jegyében fejlesztettek ki. A 3Com a 12 új Office Connect hálózati termék bevezetésével tovább szeretné erősíteni a kis- és középvállalkozásoknak szánt termékek és szolgáltatások piacán elért vezető pozícióját. "Ma már több mint 15 millió Office Connect egység működik világszerte, amelyből több tízezer darab Magyarországon talált gazdára" - mondta Márkus Béla, a 3Com Hungary ügyvezető igazgatója. A magyarországi eredményekről szólva kiemelte, hogy az 1999-es pénzügyi évben 58 százalékkal növekedett a leányvállalat bevétele.
Egy ígéretes - egyelőre csak az Egyesült Államokban kapható - termékről is beszámolt az ügyvezető. A tengerentúlon a közelmúltban kezdték forgalmazni azt a 3Com és a Microsoft védjegyével ellátott, otthoni hálózat építésére alkalmas csomagot, amelyben két hálózati kártya, egy ötportos hub, egy kézikönyv, valamint minden szükséges kábel és szoftver megtalálható.
Kapcsolódó cikkek
- A HTCC tavalyi éve: meredek forgalomnövekedés és veszteség
- Tavaly 14 százalékkal nőtt a Dell nyeresége
- TvNetWork: 723 millió forint nyereség 2007-ben
- Az Elcoteq tavalyi éve: nagy veszteség
- Check Point: rekord negyedéves és éves eredmények
- Oracle: vártnál kedvezőbb negyedéves eredmények
- Vivendi első háromnegyed év: 6,5 százalékkal nőtt a profit
- Noreg: az idén 500 millió forint bevétel
- Az Infineon üzleti éve: 37,3 százalékkal nőtt a veszteség
- Vodafone első üzleti félév: már nyereség a tavalyi veszteség helyett
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.