Citibank-hitelek az interneten
A Citibank a hagyományos hitelkártyák terén vezeti a világmezőnyt. A most bevezetett ClickCredit termék azonban ezektől független, kizárólag az online kereskedelemben használható. Más hasonló termékekhez képest újdonság, hogy hozzá a bank garanciákat és hitelkártyáinál már közismert speciális szolgáltatásokat nyújt.
Az idei karácsonyi forgalomban, Amerikában várhatón 7,3 milliárd USD online forgalommal számolnak, ami ugyan 121 százalékkal nagyobb, mint a tavalyi, de még mindig csak a teljes forgalom 2 százaléka. Az akadályok között igen nagy súllyal szerepel, hogy a vevők az internetes vásárlást veszélyesnek tartják. A Citibank a piac legközismertebb hitelkártya-szereplőjeként most tekintélyével jelentősen megváltoztathatja a vásárlók érzelmi hozzáállását az online kereskedelemhez.
Hogy az új termékkel mindjárt lehessen is hol vásárolni, még mindig ugyanazon cégér alatt, a Citibank megnyitotta CitiPlaza online nagyáruházát is az interneten, amelybe olyan - nálunk is ismert - cégeket terelt be, mint a Barnes & Noble, a Dell Computers, a Disney Store, az IBM, a Nickelodean's Red Rocket, az Office Max, a Sharper Image stb.
Kapcsolódó cikkek
- Bankkártyákról mindenkinek - új online MNB kiadvány
- A magyarok többsége tart az internetes átutalástól
- Megújult a Budapest Internetbank
- Saját azonosító hardver PayPal-hoz
- Egyre több pénzügyi szolgáltatás érhető el interneten keresztül
- Nőtt a bankok internetes ügyfélszáma
- Megszűnik az internetes kereskedés a CA IB-nél
- Fókuszban az internet alapú bank, megkezdődött a Banktech 2001
- Deutsche Bank: netes zseb-pénztár
- Internetes bankfiók a Kereskedelmi és Hitelbanknál
Franciaországban már a mesterséges intelligencia deríti fel a villanyóraleolvasási hibákat
Az ENEDIS, Franciaország villamosenergia-hálózati elosztója az SAP Signavio Process Mining és az SAP Business AI megoldásait választotta annak érdekében, hogy automatizálja a mérőleolvasások során észlelt anomáliák megoldását, és megbízható számlázást garantáljon mintegy 600 000 üzleti ügyfelének.
A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán
A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.