IFS World Conference: új fejlesztések, innovatív termékek
AZ IFS Applications 7 nagyobb hatékonyságot és gyorsabb megtérülést kínál felhasználóinak. Az IFS Applications 7™ egyik újítása, hogy az IBM WebSphere Portálon belül közvetlen csatlakozást tesz lehetővé a rendszer tartalmához és folyamataihoz. Ezáltal jelentősen javul a munkavállalók termelékenysége és erősödik az ügyfelek lojalitása.
Az IFS Applications 7 új funkcionális megoldásokat tartalmaz a call centerek, az erőforrás kihelyező és tervező szoftverek számára, valamint továbbfejlesztett mobil-szolgáltatásokat, projekt menedzsmentet, értékesítési szerződés menedzsmentet, illetve pénzügyi alkalmazásokat.
„Microsoft Attila”
A Konferencia másik jelentős bejelentését az “Attila” nevű termék bemutatása képezte. Az “Attila” egy olyan intelligens kliens, amelynek segítségével a vállalat munkatársai könnyebben érhetnek el vállalati adatokat közvetlenül Microsoft alapú alkalmazásokból. Ezáltal gyorsabbá és hatékonyabbá válik a munkavégzés és javul az üzleti döntéshozatal folyamata is.
Az “Attila” első lépésben, a jelentés, a költségvetési és pénzügyi tervezés moduljait tartalmazza a Microsoft Excel-be integrálva, amely az előzetes menetrend szerint 2006 második negyedévére válik elérhetővé kiválasztott ügyfelek számára.
A vállalatok többsége Microsoft Excel-t használ saját költségvetésük, valamint a pénzügyi tervezésük folyamatában. Az “Attila”-val a költségvetési és egyéb tervezési folyamatokban résztvevő osztályvezetők és más munkatársak is képesek lesznek kinyerni, ellenőrizni és frissíteni költségvetési adatokat közvetlenül a jól ismert Microsoft Excel felületről. Továbbá az Excelben dogozva is élvezhetik az IFS Applications nyújtotta központi raktározás, disztribúció előnyeit.
Az “Attila” a következő lépésben olyan modulokkal fog bővülni, amelyek az IFS Applications HR és Dokumentum Kezelő komponenseit integrálják a Microsoft Outlook-al.
Nemzetközi újdonságok
Az IFS bejelentette az összes fennmaradó részvény megvásárlását az IFS Solutions India Pvt Ltd-ben. A vegyesvállalat még 2003-ban jött létre az IFS és annak indiai viszonteladója, az Escosoft Technologies Pvt Ltd között. A részvények teljes felvásárlásával a svéd szoftvergyártó egyedüli tulajdonába került a leányvállalat. Az IFS már régóta kulcsfontosságú piacnak tekinti Indiát és terveiben szerepel jelenlétének erősítése, továbbá az üzleti alkalmazások iránti növekvő igények kielégítése.
Az IFS ügyfeleinek száma nagy mértékben nőtt Indiában az elmúlt évek során, olyan új jelentős ügyfelekkel, mint a Hindustan Aeronautics Ltd (HAL). A HAL-nál bevezetett megoldások a tervezés teljes folyamatától egészen a helikopterek és repülőgépek karbantartásáig terjednek. A fejlesztések eredményeként a HAL számos különálló rendszerét képes volt egy központi rendszerbe integrálni.
Kapcsolódó cikkek
- IFS-Tata Consultancy Services: szövetség az eszköz- és szolgáltatásmenedzsment területén
- Továbbra is eredményes az IFS stratégiája
- Microsoft Office-integráció az IFS Applications legújabb verzióihoz
- Tulajdonrészt szerzett az IFS az L-SOFT-ban
- Húsvéttól élesben üzemel a Pápai Hús Rt. svéd vállalatirányítási szoftvere
- IFS Hungary: stagnáló piacon triplázott
- Regionális IFS vállalatirányítási konferencia Lengyelországban
- IFS Hungary: 40%-os árbevétel-növekedés
- Tovább erősít az IFS Közép-Kelet Európában
- IFS szoftver a brit fegyveres erők kötelékében
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.