Microsoft partnereket képez a NetAcademia

forrás Prim Online, 2005. szeptember 22. 19:35
A Microsoft Magyarország a NetAcademia Oktatóközpontot kérte fel saját partneri hálózatának oktatására. A mai napon, Budapesten induló, majd több vidéki nagyvárost érintő tanfolyamsorozat keretében a NetAcademia feladata a Microsoft Small Business Server 2003 szervermegoldásával kapcsolatos, a gyakorlatban is hasznosítható mély szakmai tudás átadása.
A Small Business Server 2003 (SBS 2003) a Microsoft kisvállalatokra szabott informatikai megoldása, ami tartalmazza mindazokat a funkciókat, illetve szolgáltatásokat, melyekre e cégeknek a gyorsabb, olcsóbb és hatékonyabb működés érdekében szüksége lehet. „Nagy megtiszteltetés számunkra, hogy a Microsoft hazai képviselete bennünket kért fel partnereinek oktatására.” – emelte ki Fóti Marcell, a NetAcademia Oktatóközpont ügyvezető igazgatója, aki elmondta, hogy az SBS 2003 konkrét bevezetésében és használatában is eligazítást nyújtó roadshow első állomása a Microsoft évente megrendezésre kerülő budapesti partnerkonferenciája, a Fókuszpont lesz, majd ezt követően 9 vidéki nagyvárosba látogatnak el az Oktatóközpont szakemberei.

Az oktatás alapját az a nagysikerű, kategóriájában immáron bestsellernek számító, online leckékkel is fűszerezett kötet képezi, amelyet a NetAcademia Oktatóközpont 2005. májusában mutatatott be a szakmai közönségnek. „Az immár 5000-es példányszámot ostromló SBS 2003 című könyvet vettük alapul, és ezt gyúrtuk olyan tanfolyammá, amely a kis és közepes méretű vállalkozások rendszergazdáinak a mindennapos munka során felmerülő összes kérdésre választ ad.” – mondta Fóti Marcell.

A mostani képzéssorozat csak az első lépcsője annak a hosszú távú együttműködésnek, amelynek célja a Microsoft Small Business Server 2003 népszerűsítése a hazai kis- és középvállalatok között.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell

Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.

2024. november 21. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01