Új, virtualizációs képességek a HP Integrity szervercsaládban
HP Virtual Server Environment for HP-UX 11i - szerver virtualizációs jövőkép
Ehhez a virtuális szerverkörnyezethez jelentett be a HP új komponenseket. Az új HP Integrity Essentials szoftver integrált, automatizált tervezést, menedzselést tesz lehetővé (HP Integrity Essentials Capacity Advisor, HP Integrity Essentials Virtualization Manager, HP Integrity Essentials, Global Workload Manager). A HP-UX környezetben futó nagy megbízhatóságot igénylő üzleti kritikus alkalmazások teljesítményét növeli, adat kezelési képességeit és cluster kezelését tökéletesíti a HP Serviceguard Storage Management Suite szoftver. A HP-UX felhasználókat segíti az új, rugalmas Virtualisation Licensing program, ami optimálisabb licencezést tesz lehetővé. A HP Integrity szervereken futó HP OpenVMS operációs rendszerben is több újdonságot jelentettek be.
További információk itt találhatók:
http://www.hp.com/products1/unix/operating/sep05.html
http://h71028.www7.hp.com/enterprise/cache/256790-0-0-0-121.html
http://h71000.www7.hp.com/openvms821_announce.html
Kapcsolódó cikkek
- Jönnek a 65nm-es nagy teljesítményű szerver CPU-k
- Új HP üzleti szerver Intel C2D processzorokkal
- A HP a világ piacvezető pengeszerver-szállítója
- Nagy teljesítményű HP munkaállomások négymagos Intel processzorokkal
- A HP tároló pengék érkeznek
- Két új HP all-in-one tárolórendszer
- HP Integrity: szerverszaporulat; HP Alpha: a sikertörténet vége
- HP szerverek kétmagos Intel Xeon 7100 MP processzorokkal
- HP szerverek Intel Tulsa Xeon MP processzorral
- Új szerverek az Intel Woodcrest Xeon lapkákkal
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.