Euronet szakemberek egy orosz mobilcég óriásprojektjében
A Mobil TeleSystems-nél egy teljesen IP-alapú redundáns contact center megoldás jön létre a Genesys Enterprise IP Contact Center, a Genesys Voice Portal IVR megoldásokra támaszkodva, a Genesys Professional Services és többek között az Euronet szakembereinek közreműködésével. A több időzónát átfogó nyolc telephelyes rendszer kiépítése már elkezdődött, és a tervek szerint 2005 folyamán le is zárul. A gócvárosokat (Ryazan, Orel, Szamara, Nyizsnij Novgorod, Jekatyerinburg, Vlagyivosztok, Novoszibirszk és Szentpétervár) centralizált irányítás alá fogják helyezni, ahol egyidőben 2250 ügyfélkezelő belépésének lehetőségét kell megoldhatóvá tenni. Az Alcatel-Genesys mint szerződő fél teljes megoldást szállít, beleértve a tervezést, telepítést, testreszabást, integrációt, támogatást és projektmenedzsmentet egyaránt.
Az Euronet Rt. 2002 óta együttműködő partnere az amerikai Genesys Telecommunications Laboratories-nek, és munkatársai a régióban egyedülálló szakértelemre tettek szert. Ennek köszönhető, hogy a Genesys az Euronetet kérte fel a projektben való részvételre. Az Euronet feladat az IVR rendszer kialakítása, valamint a végleges átadás-átvételt megelőző tesztfolyamatokban történő részvétel lesz, részben az adott helyszíneken, részben Budapesten, több hónapon keresztül.
A contact centerrel szemben állított méretbeli követelmények a következők:
2250 ügyintézői munkahely, melyek közül
225 multimédiás (e-mail, WEB kezelésére is alkalmas) munkahely
225 kampányok lebonyolítására alkalmas munkahely
200 automatikus visszahívás kérését lehetővé tevő (voice call back) liszensz,
Több mint 1000 IVR csatorna.
A projekt továbbá tartalmazza:
a Genesys kezelői felület testreszabását,
az MTS üzleti logikájának átültetését a Genesys sorolási (routing) stratégiába,
az IVR rendszer MTS igény szerinti teljes körű testreszabását,
riportolási template-k előállítását,
migrációs és előzetes konzultáció a régi rendszerről az újra történő átterheléssel kapcsolatban,
A contact center integrálását az MTS CRM, számlázási rendszerével és WEB portáljával egyaránt.
Kapcsolódó cikkek
- A Western Digital 1 milliárd dollárért megveszi a Komag alkatrészgyártót
- A Magyar Telekom rendkívüli közgyűlése döntött a csoport további integrációjáról
- A piacnál gyorsabb ütemben növekszik az Oracle Hungary
- Változott a Magyar Telekom saját részvényeinek száma
- Folyamatos növekedésben az LLP
- Jelentősen javította eredményét az Oracle
- Saját részvényt vásárolt a Synergon
- A tajvani Catcher feladta magyarországi beruházási tervét
- Aláírták a Vodafone-beruházás szerződését
- EnterNet Dell márkabolt nyílt Budapesten
Újabb régiós szolgáltató központot hoz Budapestre a Schneider Electric
Budapesten hozza létre új, Europe Services Hub elnevezésű szolgáltató központját a Schneider Electric, az energiamenedzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat. A tervek szerint 2025-re 100 fősre bővülő csapat az európai országokban dolgozó helyi stábokkal együttműködve az egész kontinenst lefedi majd a magyar fővárosból.
Rename Master 3.18
Sok fájl átnevezése eléggé fárasztó munka, ezért is nagy segítség ez az ingyenesen használható, remekül testre szabható szoftver, amely nagy mennyiségű állományok csoportos és gyors átnevezésére használható.
Password Cracker 4.8.2.567
Elfeledett jelszavaink visszaszerzésében nyújt hathatós segítséget ez az apró és nagyon egyszerűen használható alkalmazás. Csupán a csillagokkal, vagy más karakterekkel kitöltött jelszómező fölé kell húzni az egerünket, és máris láthatjuk az eredményt.
Ezért egyre erősebb a felújított mobilok piaca
Erősödő újkészülék-eladások, a termékek hosszabbodó szoftveres támogatása és életciklusa, valamint a bevizsgált készülékek iránti növekvő bizalom is segíti Magyarországon a felújított okostelefonok piacának bővülését. A Rejoy.hu a távközlési világnap alkalmából gyűjtötte össze az aktuális trendjeit.
Compliance-szakemberi szerepben teszteli az AI-t a KPMG
A Joint Venture Szövetség (JVSZ) által rendezett Innovációra Magyar! konferencián számolt be a KPMG Magyarország munkatársa arról a kísérletükről, melynek keretében gépi tanulási modell fejlesztésével támogatták a vállalati anyagok feldolgozásának folyamatát. A vonatkozó szabályzatoknak való megfelelőség ellenőrzésére bevetett mesterséges intelligencia egyelőre nem helyettesíti a szakértői munkát, azonban jelentősen gyorsítja a folyamatot, 80% feletti hatékonyságú dokumentációs alapot hozva létre. Így a fennmaradó időben az emberi beavatkozás a nagy figyelmet igénylő, alaposabb elemzést tudja elvégezni.