Faxon érkező megrendelések elektronikus feldolgozása
forrás Prim Online, 2005. október 18. 10:49
A TOPCALL, a DICOM csoport tagja a tihanyi SAP Konferencián mutatta be
legújabb megoldását a faxon, papíron bejövő vevői megrendelések
feldolgozására emberi beavatkozás nélkül, automatikus és azonnali
elektronikus adat-kiolvasással és integrálással a felhasználó SAP
rendszerébe.
A folyamatosan növekvő eredményességi és költség-hatékonysági elvárásokkal párhuzamosan a közép-és nagyvállalatok egyre erősödő igénye az automatikus adatfeldolgozás és -kezelés. A TOPCALL FaxConnect for Order megoldás révén a faxon küldött és eddig manuálisan feldolgozott papír alapú megrendelések adat-kiolvasása és a kinyert adatok illetve információk SAP-rendszerbe történő bevitele elektronikus úton, teljesen automatizáltan megy végbe.
Még ha a küldő fél nem is képes elektronikus adatcserére, a TOPCALL megoldás felhasználója akkor is elektronikusan indíthatja SAP üzleti folyamatait, kiváltva ezzel a lassú és hibákkal teli emberi beavatkozást. A megoldás szorosan integrálódik az SAP grafikus kezelőfelületéhez, így itt történik a megrendelés adatainak ellenőrzése, esetleges kijavítása és kiegészítése is. Az előzetesen rögzített rendelési adatok és az eredeti dokumentumok központilag áttekinthetők az SAP környezetben.
A kézi adatfeldolgozás kiküszöbölésével még a nagy mennyiségű vevői igények is könnyebben kezelhetők, a rendelések „átfutási ideje” minimálisra csökken, miközben az adatvesztés lehetősége kizárt.A megrendelések intelligens bevitele és az SAP-rendszerhez rendelt teljes integrációja elősegíti a vállalatok dokumentum-feldolgozási folyamatainak optimalizálását, a biztonságos adatkezelést, kiküszöböli a manuális adat-feldolgozáskor fellépő hibákat és csökkenti a vállalati költségeket.
A TOPCALL Magyarország Kft. egy hazai üzleti megrendelés példájára építve olyan demót dolgozott ki, amely egyszerűen és érthetően mutatja be, hogy hogyan válik egy sima faxgépen elküldött megrendelés ’SAP Order’-ré. A meggyőző demo segíthet a vállalatok informatikai és üzletfejlesztési vezetőinek, hogy újragondolják jól működő SAP megoldásaik leggyengébb láncszemét, az adatok kezdetleges kézi bevitelét.
Még ha a küldő fél nem is képes elektronikus adatcserére, a TOPCALL megoldás felhasználója akkor is elektronikusan indíthatja SAP üzleti folyamatait, kiváltva ezzel a lassú és hibákkal teli emberi beavatkozást. A megoldás szorosan integrálódik az SAP grafikus kezelőfelületéhez, így itt történik a megrendelés adatainak ellenőrzése, esetleges kijavítása és kiegészítése is. Az előzetesen rögzített rendelési adatok és az eredeti dokumentumok központilag áttekinthetők az SAP környezetben.
A kézi adatfeldolgozás kiküszöbölésével még a nagy mennyiségű vevői igények is könnyebben kezelhetők, a rendelések „átfutási ideje” minimálisra csökken, miközben az adatvesztés lehetősége kizárt.A megrendelések intelligens bevitele és az SAP-rendszerhez rendelt teljes integrációja elősegíti a vállalatok dokumentum-feldolgozási folyamatainak optimalizálását, a biztonságos adatkezelést, kiküszöböli a manuális adat-feldolgozáskor fellépő hibákat és csökkenti a vállalati költségeket.
A TOPCALL Magyarország Kft. egy hazai üzleti megrendelés példájára építve olyan demót dolgozott ki, amely egyszerűen és érthetően mutatja be, hogy hogyan válik egy sima faxgépen elküldött megrendelés ’SAP Order’-ré. A meggyőző demo segíthet a vállalatok informatikai és üzletfejlesztési vezetőinek, hogy újragondolják jól működő SAP megoldásaik leggyengébb láncszemét, az adatok kezdetleges kézi bevitelét.
Kapcsolódó cikkek
- A cégvezetők 87 százaléka rosszul méri fel az IT-kockázatokat
- SAP: kompetencia-központ a Debreceni Egyetemen
- SAP-Novell: Közös Linux-támogatás
- Oracle: új világrekord négymagos és nyolcmagos platformokon
- Novell-SAP LinuxLab közös fejlesztés
- Új bíró, halasztás az Oracle-SAP perben
- A kereskedelmi bankok nem felelnek meg saját elvárásaiknak
- Megjelent az EMC e-mail és fájlrendszer-archiválási szoftverének legfrissebb változata
- SAP-Cisco csoportmunka megoldások
- Hódít az SAP a kkv-szektorban
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Chery Group: Budapest–Róma egy feltöltéssel
Egyetlen feltöltéssel akár a Budapest-Róma távolságot is megtehetik majd az elektromos autók a Chery Group új akkumulátor-technológiájának köszönhetően. Az újdonságot a már itthon is kapható OMODA 5 gyártója az idei innovációs konferenciáján mutatta be.
2024. november 4. 11:39