A Nokiáé jó lehet, a Motorola eredménye nagyon jó
MTI Sajtóadatbank, 2005. október 20. 10:13
A mobilkészülékek eladása fellendülőben, az üzleti év harmadik negyede a világ vezető gyártóinak igen jó eredményeket ígér. A nemzetközi piacvezető finn Nokia eredményeivel kapcsolatban szerdán annyi került nyilvánosságra, hogy a vállalatnak teljesül ezen időszakra is Ollila cégelnök hónap eleji jóslata: a 2006-os év igen jól alakul majd számukra.
Ezt elemzők is megerősítették szerdán: a Nokia túlteljesíti az eredményre és a negyedéves forgalomra vonatkozó korábbi előrejelzését, utóbbit valamivel 8 milliárd euró fölött várta, de az 8,4-8,5 milliárd euró lesz. A szigorú költséggazdálkodásnak köszönhetően a részvényarányos eredmény is a tavalyi 0,15 eurócent után idén 0,19 eurócent körül várható. A világ kettes számú mobilkészülék gyártója, az amerikai Motorola szerdára virradóra már a hivatalos negyedéves adatait közölte, s ezek szerint 41 százalékkal növelte a tavalyi harmadik negyedévhez képest eladásait(a mobilkészülékekét 66 százalékkal), eredménye pedig, nem számolva ez esetben a félvezetőgyártó üzletrész teljesítményét, 1,75 milliárd dollárra nőtt az egy évvel korábbi 480 millióról. A gyártó azt is közölte, hogy nemzetközi piaci részesedését egyetlen negyedév alatt 1 százalékkal növelte, éves szinten 5 és fél százalékkal 19 százalékosra.
Kapcsolódó cikkek
- A Nokia és a Motorola növelte részesedését a mobilpiacon
- Motorola-Nokia: Közös fellépés a a mobiltelevíziós piacért
- Nokia-Motorola együttműködés a mobiltévé-ágazatban
- Két cégé a mobilpiac fele
- Rekordforgalom a mobiltelefon-gyártóknál
- A Samsung a nyuget-európai mobilpiac élére tör
- Jelentősen nőtt a Nokia és a Motorola nyeresége
- IDC: rekordmértékben, 29%-kal nőttek tavaly a mobileladások
- Vezeték nélküli adaptert kapnak a Nintendo játékgépek
- Lara Croft vezeték nélküli környezetben
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Ötödször is Családbarát Munkahely a Bridgestone
A Bridgestone Tatabánya 2024-ben ismét elnyerte a Családbarát Munkahely címet „Vállalati értékvállalásunk a mindennapokban is jelen van” című pályázatával. A vállalatnál megvalósuló változatos programok és kezdeményezések célja, hogy hozzájáruljanak a kollégák munkahelyi, családi és magánélete közötti egészséges egyensúly megteremtéséhez.
2024. november 24. 10:24