Az email-címlista hatalom a virtuális világban!
Sokszor az egyszerű, de célirányos honlap a hatékony. Ezt hívom én első stratégiának. Akkor, amikor feltételezhető, hogy az érdeklődő már az első látogatás alkalmával rákattint a megrendelés gombra. Ha ez nincs így, akkor lehet bonyolultabb honlapokban gondolkodni, de azzal a fő-fő szemponttal, hogy megszerezzük az érdeklődők email címét.
Azaz az értékesítés szempontjából akkor van valódi létjogosultsága egy komplex weboldalnak, ha olyan üzletben tevékenykedünk, ahol a megrendelés nem történhet meg azonnal, hanem mindig valamilyen hosszadalmasabb folyamat előzi azt meg. Ilyenkor a honlap legfőbb célja az kell legyen, hogy megszerezzük az érdeklődők email címét, hogy rendszeres email kapcsolatot alakíthassunk ki velük. Ezalatt – az email-marketing technikáinak alkalmazásával – fokozatosan kiépítjük a bizalmat, és vásárláshoz vezetjük az érdeklődőt. Tehát ha az üzletünk jellege nem engedi meg az azonnali megrendelést, akkor optimalizáljuk a honlapot az email címek megszerzésére. Ígérjünk vonzó dolgokat emailben: ingyenes tudást (tanfolyamot, e-könyvet stb.), ingyenes árajánlatot, kedvezményeket, valóban érdekes hírlevelet, adott esetben ingyenes szoftvereket, valami olyan dolgot, ami értékes a látogatói szemében, és aminek a megszerzéséért hajlandóak megadni az email címüket. Ez a második igazi kulcsa az értékesítésnek. (Az első az érdeklődés felmerülésekor az azonnali megrendelésez vezetés volt.)
Kombináljuk e két szerkezeti technikát
Lehetőleg „saját” email címekkel mindenképpen rendelkeznünk kell ahhoz, hogy legyen kinek kiküldenünk speciális ajánlatainkat. Előnyös tehát, ha az általános, sok érdekességet felvonultató honlapunkat beállítjuk az email címek megszerzésére, és időről időre kiválasztunk egyedi termékeket, vagy kigondolunk egyedi ajánlatokat, melyekhez az első stratégiát alkalmazó, eladásra fókuszált honlapokat készítünk. Így folyamatosan gyűjteni tudjuk a potenciális érdeklődőket, és közben sok értékesítést végzünk a célirányos oldalak segítségével.
Önt is érdekli az email-marketing? Iratkozzon fel a Silihost ingyenes távoktatására, ahol 100 leckén keresztül kitanulhatja a hatékony online marketing minden fortélyát!
Bak János,
a Silihost tárhely-szolgáltató szakembere
Kapcsolódó cikkek
- 8 processzormagos SGI-Altix szerverrel gyorsít a Silihost
- Az Adobe bemutatta a Visual Communicator 3 e-learning szoftvert
- Kínában is szolgáltathat tartalmat a Google
- Google: A Blogger elérhető már magyarul is!
- Reklámszakmai képzés indul októberben
- Tovább növekszik a magyarországi online reklámok piaca
- 400 ezer dollár bírság eBay-csalásért
- Az Onlinemarketing.hu Kft. Etarget Partner lett
- Premierfilmek kölcsönzését tervezi az Apple az iTunes-on
- Elindult a T-Mobile Kapcsolat koncert honlapja
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.