Bérszámfejtés brand site a Sakkomtól

forrás Prim Online, 2005. november 14. 17:08
A Sakkom Interaktív pr ügynökség és a Szeráf Stúdió brand site-ot készített a NEXON vezető terméke, a nexONBÉR bérügyviteli rendszer számára.
A Sakkom Interaktív marketingkommunikációs és pr ügynökség, valamint a Szeráf Stúdió webdesigner cég készítette a nexONBÉR bérügyviteli rendszer brand site-ját. A pr ügynökség a szövegírást és a weboldal keresőkre történő optimalizálását, míg a Szeráf Stúdió a grafikai feladatokat végezte el.

A www.nexonber.hu célja, hogy a bérszámfejtés iránt érdeklődők minden információt megtaláljanak a nexONBÉR bérügyviteli rendszerrel kapcsolatban, melynek termékváltozataival több mint egymillió magyarországi munkavállaló bérét számfejtik. "Az új weboldalon a gazdasági vezetők, az informatikusok és a bérszámfejtők saját szempontjaiknak megfelelően rendezve találják meg az őket érdeklő információkat, ami megkönnyíti számukra a tájékozódást" - emelte ki a fejlesztés egyik eredményét Széll András, a Sakkom Interaktív vezetője.

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01