Megújult arculat és ügyfélszolgálat az Interware-nél

forrás Prim Online, 2005. november 20. 09:37
Az Interware megújult megjelenéssel és tartalommal fogadja honlapján a látogatókat. A látogató a cég hagyományait megőrző, de frissebb, dinamikusabb arculattal, piros-kék színvilággal találkozhat, mely része a cég arculati megújulásának.
Az új honlap új szemléletet is képvisel. A honlap mögött a portálrendszer is megváltozott, aminek köszönhetően egyszerűbb, átláthatóbb lett a korábbinál és képes az ügyfelek részéről érkező igényeket teljes mértékben kiszolgálni. Az internetszolgáltató az új portálra támaszkodva a jövőben még nagyobb hangsúlyt kíván fektetni az online ügyintézésre, ezzel is növelve ügyfelei elégedettségét.

A honlap mellett megkezdte működését az Interware Call Center is. Mostantól kibővített létszámú, jól képzett csapat fogadja folyamatosan az ügyfelek hívását az 1213 telefonszámon.
Kulcsszavak: Interware

Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Új elnökségi tagokat választott a Magyar Marketing Szövetség

A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május 15-én, a Haris Parkban szervezte tisztújító közgyűlését, amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak, amelyben továbbra is a hazai marketing és kommunikációs szakma meghatározó döntéshozói, illetve szereplői kaptak helyet. 

2024. május 17. 09:54

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Utazási konferencia az Angyalok városában

XX. E-KERESKEDELMI KONFERENCIA BY SAMEDAY

2024. május 17. 14:47

Az IKEA Kreativ megérkezett Magyarországra

2024. május 15. 17:52

Továbbra is Christian Klein az SAP első embere

2024. május 7. 13:17

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59