Miért érdemes Önnel üzletelni? - Ne rejtse el legjobb érveit!
Elemezve az értékesítési weboldalak látogatottságát, a következőket találtuk:
A látogatók 60 - 80 %-a a nyitólapon kívül semmi mást nem méz meg, azaz nem kattint egyet sem!
Mit jelent mindez?
Ha a leglényegesebb információkat nem jeleníti meg nyitólapján, az olyan, mintha egy lefátyolozott standdal venne részt egy kiállításon.
Mi a megoldás?
A nyitólapon írja le, hogy miért érdemes Önnel üzletelni! Ne azt írja le, hogy hány éve van a piacon, vagy, hogy kik a partnerei! Fogalmazza meg néhány bekezdésben, hogy mi az a legnagyobb előny, amit látogatói megszerezhetnek, ha Önnel üzletelnek, és helyezze kilátásba ezt az előnyt arra az esetre, ha továbbolvasnak!
Írja meg, hogy mennyivel növelik a bevételeiket, vagy hogy mennyi pénzt, fáradságot,
időt, stb. takarítanak meg azok, akik az "alább tárgyalt" módszereket megismerik.
Számoljon utána a következőnek:
Ha látogatóinak 60%-a eddig úgy távozott, hogy csak a nyitólapot látta, de mostantól a nyitólapon minden látogatója megismeri az Ön legerősebb érveit, akkor ez azt jelenti, hogy mostantól két és félszer annyi látogatóhoz fog eljutni az Ön értékesítési üzenete! 2,5 szeresére növelheti eredményességét, anélkül,hogy akárcsak egyetlen forintot is el kéne költenie a látogatottság növelésére! Mindezt pedig egy jól megfogalmazott néhány bekezdéssel elérheti, amiből már a nyitólapon kiderül, hogy miért érdemes Önnel üzletelni!
Az alábbi módon fogalmazta meg ezt a www.autostitkok.hu weboldal tulajdonosa:
"FIGYELMEZTETÉS! Semmiképpen ne vásároljon új, vagy használt gépkocsit, ne kössön biztosítást, ne írjon alá lízing, tartósbérlet- vagy részletfizetési szerződést, amíg át nem olvasta cikkeinket! El sem hinné, hogy hány autótulajdonost csapnak be rendszeresen súlyos tíz- és százezrekkel. Ne hagyja, hogy Ön is közéjük tartozzon!"
Egy ilyen bevezető után sem lesz minden látogatóból ügyfél, de legalább abban
biztos lehet, hogy akinek szüksége van az Ön szolgáltatására, az nem zárja be azonnal az oldalt!
Amennyiben további információra van szüksége a fentiekkel kapcsolatban, nyugodtan írja meg nekünk kérdéseit! (www.internet-marketing.hu/kapcsolat.html).
A témában további információkat talál a www.internet-marketing.hu weboldalon.
Kapcsolódó cikkek
- Ki a tökéletes web 2.0-s termékmenedzser?
- Honlap: csak 3 másodperce van
- 2007-es online trend-előrejelzés
- Tippek a "jó" kulcsszó kiválasztásához
- Az okos marketinges tudja mivel e-mailezik
- Ön hány vevőt szeretne?
- Építse ki saját piacát
- A blogok hatása a márkára
- Megéri az árát?
- Készüljön fel a látogatók dömpingjére
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Bemutatták a jövő Yettel üzleteit
Budapesten, Belgrádban és Szófiában egyidőben mutatták be, hogyan alakulnak majd át a jövő Yettel üzletei. Az új koncepció nemcsak az üzletben eltöltött időt, hanem bizonyos esetekben az odavezető utat is újraértelmezi. A cseh Bratka tervezőiroda rendhagyó ötleteit a magyar szakemberek elsőként a KÖKI Bevásárlóközpontban valósították meg úgy, hogy a középpontban a közvetlenség és az akadálymentesítés új szintje áll.
Az ABB az elektrifikációra és automatizálásra összpontosít a márka újrapozicionálásával
Az ABB bemutatja új márkapozicionálását: “We help industries outrun – leaner and cleaner” („Segítünk az iparágaknak, hogy túlszárnyalják korábbi eredményeiket – gazdaságosabban és tisztábban működve”), ezzel megerősítve a vállalat fejlődésének következő fázisát, mint az elektrifikáció és automatizálás vezetője a sikeres átalakulási időszak után. Az új szlogen azt fejezi ki, amiről az ABB ismert szeretne lenni ügyfelei körében.
Az AI segítségével teszi hatékonyabbá az energetikai rendszerek felügyeletét a Ganz
Új, mesterséges intelligencia alapú szakértői megoldást fejlesztett ki a Ganz Transzformátor- és Villamos Forgógépgyártó Kft. A Ganz Intelligent Solutions Expert System a villamosenergia-ipari eszközök, különösen teljesítmény transzformátorok, motorok és generátorok állapotfelméréséhez, diagnosztikájához és karbantartás ütemezéséhez nyújt digitális megoldást.