2007-es online trend-előrejelzés
Ahogy most az év első hónapjában a hőmérséklet sokkal magasabb a szokásosnál, úgy az online hirdetések világában is ugyanez tapasztalható. A 2007-es évet az új online marketing technológiák térnyerése - beleértve a kirobbanóan népszerű felhasználók által létrehozott tartalmakat is - és az internet valós, profittermelő hirdetési csatornaként való elfogadása jellemzi majd. Az idei esztendő egy különleges időszaknak ígérkezik a marketingesek és a tartalom szolgáltatók számára.
A 2006-os évben indultak fejlődésnek a felhasználók által létrehozott tartalmak, a közösségi honlapok és az online videókat bemutató weboldalak. Olyan technológiák is bevezetésre kerültek melyek segítségével kivitelezhető lett a keresési kampányok megjelenítéssel való integrálása, valamint az egyes játékok hirdetési eszközként történő funkcionálása.
Az idei év arról fog szólni, miként tudják majd a marketingesek a tartalmat egy magasabb szintre emelni és hogy tudnak pénzt varázsolni a tömérdek hirdetési lehetőségből ami még fellelhető a weben. A következőkben részletesen kifejtjük azt a 8 előrejelzést, melyek segítenek megérteni mit tartogat a 2007-es év az online marketingesek számára.
Fontossági sorrendben a 8 legfontosabb online hirdetési trend 2007-ben a következő lesz:
1. Rich Media (Szórakoztató média) térnyerése
Ez az eszköz a jövőben a reklámozás alapjául szolgálhat mind a hatás, mind a hozzá kapcsolódó elkötelezettség tekintetében. 2007-ben a szórakoztató média meghatározó szerepet fog betölteni a folyamatosan növekvő online reklámozás világában. A szórakoztató média egyre növekvő fontosságát alátámasztja egy friss Jupiter Research adat is, mely szerint 2011-re akár 21%-os növekedést is elérhet ez a fajta reklám formátum. 2006-os növekedését folytatva a szórakoztató média tartalmai 2007-ben is meghatározó szerepet töltenek majd be. Egyre több márka reklámmal erősítik majd a felhasználók médium iránti bizalmát és elősegítik a szórakoztató média teljes beolvadását a fő online hirdetési csatornába is.
a. Online videó
Ahogy a szórakoztató média egyre vonzóbbá válik a marketingesek számára, úgy az online videó is folytatni fogja töretlen előrehaladását. Egy közelmúltbeli kérdőív eredménye szerint az online videók berobbanásával a felhasználók tv nézésre fordított ideje jelentősen csökkent. 2007-ben az online videózás még inkább leegyszerűsödik majd és az új technológiák segítségével a videó hirdetések könnyedén és hatékonyan továbbíthatók és lejátszhatóak lesznek.
Az online videós anyagok a virágkorukat fogják élni, ahogy a felhasználók egyre növekvő mértékben kezdik alkalmazni a különböző programokat. Az előre kalkulálható költségek, az elkészítéséhez szükséges rövid idő és a web-alapú videózás sikere miatt, a marketingesek egyre inkább megkedvelik majd az internet alapú videó hirdetések készítését.
b. Interaktivitás
Az internet felhasználók elkötelezettsége egyre inkább növekedni fog, mely tény kritikus fontosságú az online hirdetések szempontjából. A marketingesek célja az lesz, hogy minél, szélesebb közönség számára elérhetővé tegyék a weboldalukon megtapasztalható élményeket. Az információ megfelelő közvetítésére microsite-okat fognak készíteni, irányítottak lesznek a reakciók és lerövidülnek az eladási ciklusok is.
A felhasználói közösségek – olyan funkcióik miatt mint a hozzászólás vagy a tartalom továbbítás lehetősége – egyre vonzóbbá válnak majd a hirdetők számára. A hirdetők a felhasználók közt zajló kommunikációból sokkal gazdagabb és jelentősebb információ szűrhető le majd azzal kapcsolatban, hogy milyen viselkedés előzött meg egy átkattintást – pl. mennyi időt töltött el az illető egy hirdetés valamely részének böngészésével.
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
2023-ban is tovább növelte nyereségességét az OXO Technologies Holding Nyrt.
Megjelent az OXO Technologies Holding Nyrt. 2023. évi tőzsdei jelentése. A beszámoló a cégcsoport sikeres gazdálkodását, növekvő nyereségességét és kezelt vagyonának dinamikus bővülését mutatja.
Az elsők között vezette be Magyarországon a Diagon az SAP felhő alapú megoldásait
Bár a rendszerszintű felhős megoldásokat sok cég még óvatosan kezeli, a labordiagnosztikai reagensek gyártásával és forgalmazásával foglalkozó Diagon Kft. az elsők között vágott bele Magyarországon a valódi, felhő alapú fejlesztésbe, és vezette be az SAP újgenerációs vállalati rendszerét, az SAP S/4HANA-t, melynek bevezetését a Kontron Hungary Kft. végezte. Az elavult, szétaprózódott rendszer egységesítése sztenderdizált folyamatokkal, költséghatékonyan valósulhatott meg adatvesztés nélkül.
A mesterséges intelligenciától a soft skilleken át a kibervédelemig
Az ELTE Informatikai Kar idén a „Semmiből született csodák – A mesterséges intelligenciától a soft skilleken át a kibervédelemig” című rendezvénnyel csatlakozott a Lányok Napja országos programhoz.
Kén-hexafluorid betiltása – Nem gáz többé!
Az üvegházhatású gázok kibocsátásának csökkentése az egész világon hatalmas feladat, és e küldetés része a kén-hexafluorid (SF6) gáz teljes körű betiltása is. Ez különösen a villamosenergia-iparban jelent komoly változást, hiszen a kapcsolóberendezések szigeteléséhez eddig rendszerint ezt az anyagot használták.
Újabb akadály hárul el a nagy hatótávolságú e-kamionok elterjedése elől
Sikeres tesztet teljesített a Siemens: töltési rendszere 1 MW teljesítményt adott le.
A német cég prototípusát egy nagy hatótávolságú e-kamionnal tesztelték. Az új készülék több Siemens SICHARGE UC150 töltőberendezésből, ezek kimeneti teljesítményét összefogó kapcsolási kialakításból (switching matrix) és a megawatt-töltésre speciálisan kialakított diszpenzerből állt.