A TDC e-kereső szolgáltatással segíti a hongkongi kereskedelmi kapcsolatok kiépítését
MTI Sajtóadatbank, 2005. december 14. 10:03
A szolgáltatás abban segíti a hongkongi cégeket és potenciális kereskedelmi partnereiket a világ minden tájáról, hogy üzleteiket az e-kereskedelem gyors fejlődésének segítségével összekapcsolják. A portál lehetőséget nyújt a termelőknek és a vásárlóknak új és költséghatékony terjeszkedési csatornák kiépítésére.
A Hong Kong Trade Development Council (HKTDC) nemrégiben elindította modern e-kereső szolgáltatását az interneten. A tdctrade.com portál (http://sourcing.tdctrade.com)továbbfejlesztett verziója a HKTDC online kereső szolgáltatásának.
A globális kutatóintézet, az IDC legutóbbi előrejelzése szerint a B2B e-kereskedelem 2003-ban az ázsiai és csendes-óceáni régióban (Japán kivételével) elért 126 milliárd dolláros forgalma 2008-ra 933 milliárd dollárra emelkedik, ami 5 év alatt hétszeres növekedést
jelent. Az IDC rámutat arra, hogy a növekedés oroszlánrésze a vállalatok internetes megjelenésére támaszkodik.
Az e-kereső szolgáltatás több mint százezer hongkongi, kínai, és tajvani termelő adataival rendelkezik, és adatbankja folyamatosan növekszik. A tdctrade.com portálon regisztrált ügyfelek száma már meghaladja az 590 ezret. A regisztrált importőrök, nagykereskedők,
kereskedőláncok és áruházak ingyenesen kereshetnek a kínált termékek között. A regisztrált ügyfelek fele európai vagy egyesült államokbeli.
A felhasználók évente több mint 30 millió alkalommal hívnak le céges adatokat a tdctrade.com portálról. A továbbfejlesztett szolgáltatás felhasználóbarát kezelőfelületétől, valamint pontos és hatékony keresőmotorjától az ügyfelek számának növekedését remélik.
A tdctrade.com portál mellett a HKTDC globális, a jelentősebb üzleti központokban több mint 40 irodával rendelkező képviseleti hálózatot tart fenn és egyebek között termékmagazinokkal és vásárok megrendezésével, vásárokon való részvétellel népszerűsíti a hongkongi kereskedelmi lehetőségeket. A TDC tizennégy termékmagazint ad ki kétmillió példányban. Hongkongban harminc, a világ számos táján pedig összesen kétszáz kereskedelmi vásáron képviselteti magát.
Ez a stabil nemzetközi szakértői háttér biztosítja az új vásárlók és termelők folyamatos megjelenését az e-kereső platformon, ami pedig lehetővé teszi a szolgáltatás elérését a föld bármely pontjáról. A portál naponta mintegy 9,5 millió látogatót regisztrál a világ több mint kétszáz országából. Az ACNielsen (Kína) piackutató és tanácsadó vállalat felmérése szerint a régió 12 legjelentősebb kereskedelmi promócióval foglalkozó portálja közül a felhasználók a HKTDC oldalát tartják a legjobbnak.
A globális kutatóintézet, az IDC legutóbbi előrejelzése szerint a B2B e-kereskedelem 2003-ban az ázsiai és csendes-óceáni régióban (Japán kivételével) elért 126 milliárd dolláros forgalma 2008-ra 933 milliárd dollárra emelkedik, ami 5 év alatt hétszeres növekedést
jelent. Az IDC rámutat arra, hogy a növekedés oroszlánrésze a vállalatok internetes megjelenésére támaszkodik.
Az e-kereső szolgáltatás több mint százezer hongkongi, kínai, és tajvani termelő adataival rendelkezik, és adatbankja folyamatosan növekszik. A tdctrade.com portálon regisztrált ügyfelek száma már meghaladja az 590 ezret. A regisztrált importőrök, nagykereskedők,
kereskedőláncok és áruházak ingyenesen kereshetnek a kínált termékek között. A regisztrált ügyfelek fele európai vagy egyesült államokbeli.
A felhasználók évente több mint 30 millió alkalommal hívnak le céges adatokat a tdctrade.com portálról. A továbbfejlesztett szolgáltatás felhasználóbarát kezelőfelületétől, valamint pontos és hatékony keresőmotorjától az ügyfelek számának növekedését remélik.
A tdctrade.com portál mellett a HKTDC globális, a jelentősebb üzleti központokban több mint 40 irodával rendelkező képviseleti hálózatot tart fenn és egyebek között termékmagazinokkal és vásárok megrendezésével, vásárokon való részvétellel népszerűsíti a hongkongi kereskedelmi lehetőségeket. A TDC tizennégy termékmagazint ad ki kétmillió példányban. Hongkongban harminc, a világ számos táján pedig összesen kétszáz kereskedelmi vásáron képviselteti magát.
Ez a stabil nemzetközi szakértői háttér biztosítja az új vásárlók és termelők folyamatos megjelenését az e-kereső platformon, ami pedig lehetővé teszi a szolgáltatás elérését a föld bármely pontjáról. A portál naponta mintegy 9,5 millió látogatót regisztrál a világ több mint kétszáz országából. Az ACNielsen (Kína) piackutató és tanácsadó vállalat felmérése szerint a régió 12 legjelentősebb kereskedelmi promócióval foglalkozó portálja közül a felhasználók a HKTDC oldalát tartják a legjobbnak.
Kulcsszavak: e-business
Kapcsolódó cikkek
- Csak bátran, de óvatosan!
- SzEK-konferencia az elektronikus kereskedelemről
- A Praktiker beszállt az e-kereskedelembe
- E-kereskedelmi rekord
- A hatékony csalásmegelőző intézkedések növelték az e-kereskedelem elfogadottságát
- Internetes kulcsszavak: biztonság és bizalom
- Az év internetes kereskedője: Bookline.hu
- Egyre több cég vesz részt az e-kereskedelemben
- Biztonsági félelmek miatt visszaesés várható az elektronikus kereskedelemben
- Magyarországról is lehet PayPallal fizetni