13 százalékos növekedést tervez az Alcatel Hungary
Kovács Attila, 2005. december 16. 14:05
Sajtóbeszélgetésen ismertette ma a cég ez évi eredményeit és 2006-os terveit Réthy Imre, az Alcatel Hungary ügyvezetője.
A hazánkban idén 15 éves Alcatel eszközei mintegy 40 ezer internetezőt szolgálnak ki, és a cég több mint 1200 DSH átviteli hálózati berendezése üzemel a szolgáltatóknál. A távközlési infrastruktúrában segítséget nyújtó Alcatel idén hazánkban 12 milliós eurós árbevételt realizált, 20 százalékkal többet, mint 2004-ben. A jövő évi terv 13 százalékos éves árbevétel-növekedést irányoz elő. Az Alcatel-csoport másik magyarországi cége vasúti biztosító berendezéseket telepít a MÁV részére (2005: 10 millió eurós árbevétel). Bár az Alcatel a kínai TC-nek eladta mobilkészülék üzletágát, a cég logójával idén összesen több mint 100 ezer mobiltelefon talál itthon gazdára.
Az Alcatel három, a magyar piacon is perspektivikus, nagy horderejű bejelentést tett a madridi Broadband World Forumon: az interaktív szolgáltatású, közösségi élet központú, IPTV-alapú Alcatel AmigoTV, a személyre szabott televíziózást megteremtő, szintén IPTV-alapú MyOwnTV és az iparág első olyan kapcsolója (Alcatel 1850 Transport Service Switch), amely három különböző platformot képes egy időben támogatni.
Az Alcatel a jövőben meghatározó szereplő kíván lenni a magyarországi a "3Play" (beszéd-adat-tévé) piacon, illetve most bejelentett és leendő más IPTV alkalmazásait is felkínálja.
Az Alcatel három, a magyar piacon is perspektivikus, nagy horderejű bejelentést tett a madridi Broadband World Forumon: az interaktív szolgáltatású, közösségi élet központú, IPTV-alapú Alcatel AmigoTV, a személyre szabott televíziózást megteremtő, szintén IPTV-alapú MyOwnTV és az iparág első olyan kapcsolója (Alcatel 1850 Transport Service Switch), amely három különböző platformot képes egy időben támogatni.
Az Alcatel a jövőben meghatározó szereplő kíván lenni a magyarországi a "3Play" (beszéd-adat-tévé) piacon, illetve most bejelentett és leendő más IPTV alkalmazásait is felkínálja.
Kulcsszavak: Alcatel
Kapcsolódó cikkek
- Ezúttal a Microsoft nyert pert az Alcatel-Lucent ellen
- Legalább 12 ezer embert küldhetnek el az Alcatel-Lucenttől
- Az Alcatel-Lucent tavalyi éve: visszaesés, de nagy remények
- Alcatel harmadik negyedév: 41,7 százalékkal csökkent a profit
- Az Alcatel második negyedéve: 8,2 százalékkal csökkent a profit
- Az EB engedélyezte Alcatel és a Lucent egyesülését
- 9 ezer munkahelybe kerül az Alcatel és a Lucent Technologies egyesülése
- Az Alcatel első negyedéve: 17 százalékkal csökkent a profit
- Az egyesülésről tárgyal az Alcatel és a Lucent
- Stratégiai együttműködés a Deutsche Telekom és az Alcatel között
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az ABB az elektrifikációra és automatizálásra összpontosít a márka újrapozicionálásával
Az ABB bemutatja új márkapozicionálását: “We help industries outrun – leaner and cleaner” („Segítünk az iparágaknak, hogy túlszárnyalják korábbi eredményeiket – gazdaságosabban és tisztábban működve”), ezzel megerősítve a vállalat fejlődésének következő fázisát, mint az elektrifikáció és automatizálás vezetője a sikeres átalakulási időszak után. Az új szlogen azt fejezi ki, amiről az ABB ismert szeretne lenni ügyfelei körében.
2024. november 5. 13:27