Kevesebb idő alatt több keresőkből érkező látogató!
Ha viszont abbahagyja a találati listák elemzését, akkor garantáltan nem fogja tudni, hogyan lehet növelni a keresőkből érkező látogatók számát!
Találati listák és látogatottsági adatok - hogyan hozza ki belőlük a legtöbb látogatót?
Ha Ön nem fordít elég figyelmet a keresőkben elfoglalt helyezéseire, nemhogy növekedni nem fog, de hamarosan zuhanni kezd majd látogatóinak száma. Higgye el, versenytársai mindent megtesznek azért, hogy minél jobb helyet vívjanak ki maguknak a keresőkben, Önt pedig kiüssék jelenlegi pozíciójából.
Fontos, hogy tisztában legyen azzal, hogy mely kulcsszavak hány látogatót hoznak az oldalra. Ezt pontosan megtudhatja a MarketingSzoftverek WebMonitor szoftveréből. Ez a szám azonban Önmagában nem mond eleget. Önnek azt is tudnia kell, hogy ezek a kulcsszavak, hányadikként szerepelnek a keresőkben.
Nézzünk egy példát:
Tegyük fel, hogy Ön állateledelt árul, és fontosnak tartja, hogy oldala jó helyezést érjen el a "kutyaeledel" és a "macskaeledel" szavakra.
Mi a teendője abban az esetben, ha kiderül, hogy a "kutyaeledel" kulcsszó az elmúlt hónapban 50 látogatót hozott, a "macskaeledel" kulcsszó pedig 40 látogatót?
Mit fog csinálni? Melyik szóra fog jobban fókuszálni? Őszintén megmondom: én ennyiből nem tudom eldönteni.
Viszont ha azt is tudjuk, hogy a "kutyaeledel" kulcsszóra a Google magyar találati listáján 16. az oldala, a "macskaeledel" kulcsszóra viszont a 76., akkor már kézenfekvő a teendő:
Mivel a "macskaeledel" szó sokkal hátrébb szerepel a listán, mégis majndem ugyanannyi látogatót hozott, összességében ebben a szóban jóval nagyobb lehetőség rejlik, tehát érdemes vele komolyabban foglalkozni. Mindez ennyire egyszerű!
Keresőoptimalizálás tanulmányunkat már bizonyára elolvasta, tehát azt már tudja, hogy hogyan tudja erősíteni oldalát egy adott kulcsszóra. (Érdemes a tanulmányt időről időre átnézni emlékeztetőképpen!) Ha azonban azzal is folyamatosan tisztában szeretne lenni, hogy hányadikként szerepel oldala a keresőkben, megfelelő eszköz nélkül akár heti 5-8 órát is el fog tölteni a találati listák böngészésével.
Mostantól viszont erre semmi szükség!
A mai naptól rendelkezésre áll egy rendkívül hasznos időmegtakarító eszköz! Segítségével pillanatok alatt megtudhatja mely kulcsszóra hányadik helyen szerepel oldala a Google keresőben. (Én is tudom, hogy ehhez hasonló eszközök elérhetők már régóta a neten, csakhogy ez az eszköz a magyar nyelvű találati listák elemzését is el tudja végezni!) Ez a hasznos kis eszköz az Internet-marketing.hu legújabb ingyenes szolgáltatása (csak regisztrált hírlevél-olvasóknak) és itt érhető el: http://www.internet-marketing.hu/helyezes-vizsgalo
Vizsgálja meg most weboldala helyezését a Google.com és a Google.co.hu találati listáin!
http://www.internet-marketing.hu/helyezes-vizsgalo
Regisztráció
(http://www.internet-marketing.hu/feliratkozas)
A témában további információkat talál a www.internet-marketing.hu weboldalon.
Kapcsolódó cikkek
- Ki a tökéletes web 2.0-s termékmenedzser?
- Honlap: csak 3 másodperce van
- 2007-es online trend-előrejelzés
- Tippek a "jó" kulcsszó kiválasztásához
- Az okos marketinges tudja mivel e-mailezik
- Ön hány vevőt szeretne?
- Építse ki saját piacát
- A blogok hatása a márkára
- Megéri az árát?
- Készüljön fel a látogatók dömpingjére
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.