Internetalapú vezetési alkalmazások: Magyarországon 2006 rekordév lesz
A Hollandiában 1984-ben alapított Exact Holding a világ valamennyi kontinensén összesen 60 leányvállalattal és 20 disztribútori partnerrel rendelkezik. Az Exact vállalatirányítási rendszerei világszerte olyan jelentős felhasználók munkáját segíti, mint egyebek mellett a Raiffeisen Investment, a Siemens, a KLM, a PriceWaterhouseCoopers, a L’Oreal, a Tele2 vagy a Caterpillar. Az Exact hazai leányvállalatának vállalatirányítási rendszerét Magyarországon egyebek mellett a Rynart Transport, a Lilly Hungária vagy a Hungarotruck használja sikeresen.
Az Exact Magyarország közel tíz éve működik hazánkban, mára félmilliárd forintot meghaladó éves forgalmával és többszáz állandó ügyfelével az ERP rendszerek multinacionális szállítói között a piac három vezető szolgáltatójának egyike. Az e-business-ben rejlő lehetőségek kihasználásával az Exact tervei szerint három éven belül megduplázza jelenlegi forgalmát, és a felhasználók számának tekintetében szintén radikális növekedésre számít.
Az Exact Magyarország irányítását az elmúlt év végén Kiss Judit vette át. A szakember mintegy 15 éve dolgozik a vállalatirányítási szoftverek piacán. Felfogása szerint az új vezetés legfontosabb feladata a piaci elvárásoknak megfelelően hamarosan bemutatásra kerülő új ERP szoftver bevezetése.
„Rendkívül izgalmas folyamat előtt állunk, és bízunk benne, hogy új rendszerünk hasonlóan nagy sikereket fog elérni a hazai felhasználók között, mint ahogy az a közelmúltban számos nemzetközi partnerünk esetében is történt. A robbanásszerű fejlődés, az egyértelműen pozitív piaci tendenciák a felkészült szolgáltatók számára komoly lehetőségeket hordoznak. Az Exact célja mindazonáltal az, hogy a magyarországi bevezetésre váró új megoldásunk sikere mellett partnereink ne csupán ERP szoftverszállítóként számítsanak ránk, hanem bármilyen jellegű informatikai kérdéssel hozzánk forduljanak. Az egyre összetettebb vállalati kihívások megválaszolására ugyanis csak a partnerek közötti komoly bizalom teremthet kellően erős alapokat” – nyilatkozta Kiss Judit, az Exact Magyarország ügyvezető igazgatója.
Kapcsolódó cikkek
- A rEVOLUTION Iroda ++ 7.1 az e-adóbevallást is támogatja
- A rEVOLUTION Iroda ++ 7.1 az e-adóbevallást is támogatja
- Microsoft Gold Certified Partner lett a rEVOLUTION
- Termelésirányítás Pályázati forrásból
- 6 ország, 90 cég: XAPT szerződés Microsoft Dynamics AX-re
- A rEVOLUTION építőipari megoldását vezette be a Narva cégcsoport
- Exact-Flag: együttműködés az ügyfél-elégedettségért
- Újabb Microsoft elismerés a rEVOLUTION-nek
- HostLogic: SAP-ban az élen
- Tovább erősít a rEVOLUTION az ERP terén
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Buszos útdíjfizetés – az első időszak tanulságai
A legtöbb busz a legkevésbé szennyező kategóriába tartozik, a külföldi járművek az autópályákat használják, míg a hazai személyszállítók harmada inkább az olcsóbb útvonalakat választja és a legtöbb vállalkozás felismerte, hogy a használatarányos útdíjfizetés kényszerét minőségbiztosítási fejlesztésekre is lehet használni – ezek a legérdekesebb megállapítások az útdíjfizetés bevezetése óta eltelt időszakból.
A pénzügyi bűnözés jövője: miért kulcsfontosságú az információ-vezérelt kockázatkezelés?
Az utóbbi időben a pénzügyi bűnözés elleni küzdelem jövőbeli keretrendszerének alapjaként, az információ-vezérelt kockázatkezelés kiemelten fontossá vált. A hagyományos kockázatkezelési módszerek elavultak, nem megfelelő eredményt hoznak és így komoly kockázatokat jelentenek a szervezeteknek – állapítja meg a Deloitte friss tanulmánya.
Új elnökségi tagokat választott a Magyar Marketing Szövetség
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május 15-én, a Haris Parkban szervezte tisztújító közgyűlését, amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak, amelyben továbbra is a hazai marketing és kommunikációs szakma meghatározó döntéshozói, illetve szereplői kaptak helyet.