Új ügyvezető a Motorola Magyarország Kft.-nél
Kovács Attila, 2006. január 23. 17:30
A Motorola Magyarország Kft. a mai napon arról tájékoztatta szerkesztőségünket, hogy 2006 januárjától Suga János tölti be a Motorola magyarországi leányvállalaltának ügyvezető igazgatói posztját.
Suga János 2001 óta a Motorola mobil üzletágának vezetője, amely pozícióját a jövőben is betölti, feladatai a cég teljeskörű üzleti tevékenységének vezetésével és a Motorola piaci pozíciójának erősítésével egészülnek ki.
Suga János 1964-ben született, a Közlekedési és Hírközlési Főiskolán végzett mérnökként, majd 2001-ben minőségbiztosítási (TQM) másoddiplomát szerzett. A szakember a Malévnél kezdte pályafutását, ahonnan, különböző pozíciókat betöltve, 13 év után az operatív irányítási központ vezetőjeként távozott. 1999-ben került a telekommunikációs iparágba, a Pantel Rt. kormányzati üzletágának vezetőjeként, 2001-től erősíti a Motorola Magyarország csapatát. Nős, egy fiú édesapja.
Suga János Galambos Józsefet váltotta a Motorola élén, aki 2001 óta, öt éven át vezette a céget.
Suga János 1964-ben született, a Közlekedési és Hírközlési Főiskolán végzett mérnökként, majd 2001-ben minőségbiztosítási (TQM) másoddiplomát szerzett. A szakember a Malévnél kezdte pályafutását, ahonnan, különböző pozíciókat betöltve, 13 év után az operatív irányítási központ vezetőjeként távozott. 1999-ben került a telekommunikációs iparágba, a Pantel Rt. kormányzati üzletágának vezetőjeként, 2001-től erősíti a Motorola Magyarország csapatát. Nős, egy fiú édesapja.
Suga János Galambos Józsefet váltotta a Motorola élén, aki 2001 óta, öt éven át vezette a céget.
Kapcsolódó cikkek
- Motorola - cél a 15-20 százalékos részesedés megtartása
- 4000 főtől válik meg a Motorola
- További 4 ezer állás megszüntetését jelezte a Motorola
- Új Razr pengemobilok a Motorolától
- Motorola mobiltelefonok mozifilm-lejátszással
- Motorola mobilkijelző napelemekkel
- Létszámcsökkentés a Motorolánál
- LCD panelbe épített napelem
- Veszteség és alacsonyabb bevétel a Motorolánál
- Új Motorola tömegtelefonok
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az ABB az elektrifikációra és automatizálásra összpontosít a márka újrapozicionálásával
Az ABB bemutatja új márkapozicionálását: “We help industries outrun – leaner and cleaner” („Segítünk az iparágaknak, hogy túlszárnyalják korábbi eredményeiket – gazdaságosabban és tisztábban működve”), ezzel megerősítve a vállalat fejlődésének következő fázisát, mint az elektrifikáció és automatizálás vezetője a sikeres átalakulási időszak után. Az új szlogen azt fejezi ki, amiről az ABB ismert szeretne lenni ügyfelei körében.
2024. november 5. 13:27