IP telefónia megoldás a Siemenstől kis- és középvállalatok számára
A HiPath 2000 a következő funkciókat nyújtja egy rendszerben:
- router,
- gateway,
- tűzfal,
- DSL-típusú internetcsatlakozás,
- ISDN-csatlakozási lehetőség a szolgáltatói hálózatra,
- biztonsági rendszerek,
- vezetékes vagy vezeték nélküli telefoncsatlakozási lehetőségek.
A HiPath 2000 harminc felhasználó számára biztosítja egyidőben a biztonságos kommunikáció lehetőségét. Ez jóval többet jelent egy egyszerű telefon-alközpont vagy router szolgáltatásainál: megoldható a részlegek és a dolgozók költséghatékony belső kommunikációja, hiszen a központi rendszerek kívülről is elérhetők a résztvevők számára. Ráadásul mindehhez kábelrengetegre sincs szükség, hiszen minden üzleti felhasználói alkalmazás - akár hang- akár adatbázisú szolgáltatásról van szó - elérhető vezeték nélkül is. A rendszer integrálja a számítógépes. illetve a hangalapú adatátvitelt és (a HiPath 2030 típusú berendezés) hangüzenetek rögzítésére és kezelésére is képes.
A HiPath 2000 a megszokott telefóniával azonos szintű hangminőséget biztosít, s használhatók mindazok a kényelmi funkciók, amelyeket a korábban alkalmazott rendszereknél megszoktunk, így a konferencia-kapcsolás, a hold-funkciók vagy a csengési beállítások. A hangátvitel minőségét a QoS-rendszer (Quality of Service) biztosítja, amely a hálózaton belül mindig magasabb prioritást biztosít a hangkommunikációnak.
A rendszer nemcsak az adat-, hanem a hangátvitelt is védi a biztonsági fenyegetések, vírusok vagy hackertámadások ellen, méghozzá több biztonsági szűrő, tűzfalak, titkosítási kulcsok valamint VPN (virtuális magánhálózatok) kialakításával.
Felhasználói szempontból a HiPath alkalmazása nagyon kényelmes, mert a rendszer rendkívül rugalmasan alakítható. Minden alkalmazott kaphat egy egyéni PIN-kódot, amelynek beütésével bármelyik mellékállomásról elérheti a számára beprogramozott szolgáltatásokat vagy adatokat.
A rendszert alacsony költségekkel lehet telepíteni és működtetni, s jelentős összegek takaríthatók meg azzal, hogy a munkatársak egymás közötti telefonbeszélgetései a hálózaton belül zajlanak le.
A Siemens Communications a HiPath 2000 bemutatójával összekötött mai sajtótájékoztatóján munkatársunk kérdéseire a következő válaszokat kapta.
- a HiPath 2000 ára (20 készülékes rendszer kiépítéséhez) induló ára 200 ezer forint; a berendezés telepítési ideje mintegy 15 perc, a WLAN routeréhez hasonló telepítést a felhasználó maga is végezheti;
- februárban jelenik meg a magyar nyelvű dokumentáció és a kapcsolódó szoftver magyar nyelvi változata;
- a berendezés menedzsment funkciói: tűzfal kezelése, ISDN csatlakozások felügyelete, naplózás, letiltás;
- a hasonló célú, de külön-külön vásárolt eszközökkel összehasonlítva, az egyszeri beruházási költségek akár 50%-a is megtakarítható HiPath 2000 beruházásnál.
Kapcsolódó cikkek
- Új vezetés a Siemens Zrt. élén
- Ericcson: optikai hálózat és Triple Play központ Bólyban
- Analóg kamera felhasználói is élvezhetik a digitális technológia előnyeit
- Freecall: egy alternatíva az ingyenes telefonálásra!
- Peter Löscher a Siemens új elnök-vezérigazgatója
- A Siemens biometrikus infrastruktúrát telepít és működtet a cseh útlevelekhez
- A Siemens valósította meg az e-közigazgatási rendszert Szegeden
- A Nokia Siemens több mint 3 ezres leépítésre készül
- A korrupciós botrány nyomán távozik a Siemens főnöke
- Hungexpo: Cisco IP telefónia a kiállítóknak is
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Így parkolunk mi: hol és mennyit fizetnek a magyarok a várakozásért?
Országosan 720 forintot fizetnek átlagosan az autósok egy parkolásért, de 1000 forint alatt ritkán ússza meg az, aki Budapest belvárosában áll meg a járművével – derül ki a Simple mobilapplikáció statisztikájából. Több órát inkább a népszerű kirándulóhelyek és fürdők környékén várakoznak a magyar autósok, ezért vidéken a nyár számít kiemelt időszaknak parkolás szempontjából.
Karácsony korlátok nélkül
Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő sokféle gátat legtöbbször mi magunk teremtjük meg, és hogy tudatos igyekezettel ugyanolyan egyszerűen lebonthatjuk őket – sokszor éppen a hétköznapok innovációi által – mint amilyen észrevétlenül felépültek.
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
A HONOR Magic V3 és V2 a minimalista divat legjobb barátai
A telefon, a kulcsok, a laptop, a pénztárca, a tablet, az iratok és egyéb, a hétköznapi munkavégzéshez – sőt, létezéshez – szükséges holmik cipelése kimerítő lehet. Nem beszélve arról, hogy kihat a divatra is: elvégre olyan táskákra van szükségünk, amikbe ezek mind beleférnek. A táskaválasztás pedig öltözetünket is meghatározhatja.
Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot
A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták.