Siemens: növekedés az IP telefóniában
Csordás Tamás elmondta: a nagyvállalati piacon 2006-ban az átlagosnál nagyobb, 20-30 százalékos növekedést terveznek.
A kis- és közepes vállalatok piacáról elmondta: ezen a területen valószínűleg nagyobb lesz a növekedés, igaz, itt jóval alacsonyabb a bázis is. Hozzátette: ez a piac még csak most kezd el fejlődni, s az e köre tartozó cégek 10 százaléka sem használ ilyen kommunikációs megoldást.
A Siemens Communications 2004-ben 17,7 milliárd euró bevételt ért el, ezen belül az vállalati ágazaté mintegy 4 milliárd euró volt.
A Siemens hálózatüzletágának több partnere és ügyfele is van Magyarországon, így például a Mol, az SAP, az Allianz és Generali biztosító, valamint a Praktiker, illetve a Mercedes Benz.
Az eseményen bemutatták a kis- és közepes vállatoknak, illetve a nagyobbak vidéki telephelyei számára, legfeljebb 30 felhasználónak kifejlesztett IP-telefon megoldást.
Kapcsolódó cikkek
- Új vezetés a Siemens Zrt. élén
- Ericcson: optikai hálózat és Triple Play központ Bólyban
- Analóg kamera felhasználói is élvezhetik a digitális technológia előnyeit
- Freecall: egy alternatíva az ingyenes telefonálásra!
- Peter Löscher a Siemens új elnök-vezérigazgatója
- A Siemens biometrikus infrastruktúrát telepít és működtet a cseh útlevelekhez
- A Siemens valósította meg az e-közigazgatási rendszert Szegeden
- A Nokia Siemens több mint 3 ezres leépítésre készül
- A korrupciós botrány nyomán távozik a Siemens főnöke
- Hungexpo: Cisco IP telefónia a kiállítóknak is
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Így parkolunk mi: hol és mennyit fizetnek a magyarok a várakozásért?
Országosan 720 forintot fizetnek átlagosan az autósok egy parkolásért, de 1000 forint alatt ritkán ússza meg az, aki Budapest belvárosában áll meg a járművével – derül ki a Simple mobilapplikáció statisztikájából. Több órát inkább a népszerű kirándulóhelyek és fürdők környékén várakoznak a magyar autósok, ezért vidéken a nyár számít kiemelt időszaknak parkolás szempontjából.
Karácsony korlátok nélkül
Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő sokféle gátat legtöbbször mi magunk teremtjük meg, és hogy tudatos igyekezettel ugyanolyan egyszerűen lebonthatjuk őket – sokszor éppen a hétköznapok innovációi által – mint amilyen észrevétlenül felépültek.
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
A HONOR Magic V3 és V2 a minimalista divat legjobb barátai
A telefon, a kulcsok, a laptop, a pénztárca, a tablet, az iratok és egyéb, a hétköznapi munkavégzéshez – sőt, létezéshez – szükséges holmik cipelése kimerítő lehet. Nem beszélve arról, hogy kihat a divatra is: elvégre olyan táskákra van szükségünk, amikbe ezek mind beleférnek. A táskaválasztás pedig öltözetünket is meghatározhatja.
Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot
A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták.