A magyar HAAP Media a világpiacon
A másik weboldal, a www.stockxpert.com, 2005-ben született meg, szintén a Dream Interactive gondozásában. A szeptemberi indulás óta rendkívül gyors fejlődés tapasztalható, melynek eredményeként a weboldal jelentős szerepet tölt be a dinamikusan fejlődő "micropayment" stock fotó piacon. A képek méretétől függően 1-4 dollárt kell fizetni, melyből a fotósok 50%-os részesedést visszakapnak. Minden profi igényt kiszolgál az oldal, egy kép több felbontásban is letölthető, szabadon használható.
A JupiterImages, a NASDAQ-on jegyzett (JUPM) JupiterMedia Corporation divíziója, mely az aktív felvásárlásoknak köszönhetően a világ harmadik legnagyobb online fotóügynöksége lett, előtte csak a Getty Images és a Corbis foglal helyet. A JupiterMedia tulajdonába többek között olyan márkák tartoznak, mint a JupiterResearch, az Internet.com, az Earthweb, valamint a Photos.com.
Pfaff András és Hamza Péter, a HAAP Media és a Dream Interactive cégcsoport tulajdonosai nagyon gyors fejlődést várnak az együttműködéstől. Elmondásuk szerint a JupiterImages tőkeinjekciója, fókuszált portfoliója és szakmai tapasztalata rendkívül jó lehetőségeket teremt, hogy a cég stockfotó szolgáltatásai további rendkívül gyors növekedést produkáljanak.
Kapcsolódó cikkek
- 4.9.8-as verzióra frissített a Bibble Pro RAW-feldolgozásban
- Elindult a T-Mobile Kapcsolat koncert honlapja
- Handabandázik a T-Online
- Frissült az Adobe Camera Raw plugin
- Hogyan készítsünk jobb felvételeket a középre súlyzott fénymérés használatával?
- Google: a weboldalak tizede veszélyes kódot tartalmaz
- Barkácsoljunk fotóállványt zsinórból!
- Magyar a legjobb európai webkettes oldalak között
- Magyar portál az EU web 2-es versenyében
- Xerox technológia számítógépes tartalmak egyszerűbb színkezeléséhez
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.