A Swisscom Mobile a Sun megoldásával egyszerűsíti informatikai rendszereit

forrás Prim Online, 2006. február 19. 14:05
A Sun Java Identity Management megoldáscsomag felgyorsítja a központi alkalmazások elérését, így egyszerűbben és gazdaságosabban lehet az új hang- és adatátviteli szolgáltatásokat értékesíteni az előfizetőknek.
A Sun Microsystems a 3GSM világkonferencián jelentette be, hogy Svájc vezető telekommunikációs szolgáltatója, a Swisscom Mobile a Sun Microsystems segítségével kívánja egyszerűsíteni informatikai rendszereit és csökkenteni költségeit. A Swisscom 1145 értékesítési pontjáról gyorsabban lesznek elérhetők az ügyfeleket érintő alkalmazások, a jobb kiszolgálás révén pedig nőni fognak a bevételek is.

Az Identity Management programcsomag része a forradalmian új, nyílt forráskódú, előfizetéses Sun Java Enterprise System szoftverrendszernek. A Swisscom Mobile ennek segítségével valósítja meg a gördülékeny, egységes ügyfélkiszolgálást. A meglévő forgalmazási csatornák hatékonyságának jelentős növelésével többet kínálhatnak az ügyfeleknek, a bevételt pedig új hang- és adatátviteli szolgáltatások bevezetésével növelhetik. A Sun Java Identity Management programcsomag átfogó megoldást kínál a felhasználóhitelesítésre. Az egyszeri bejelentkezésnek köszönhetően az értékesítési pontok azonnal elérhetik a cég ügyfélkapcsolati és értékesítési alkalmazásait.

Az egyszerűbb kapcsolatfelvétel révén a szolgáltatásokat közvetlenül az értékesítési pontokon lehet beállítani, ami nemcsak az ott dolgozók, hanem az ügyfelek számára is előnyös. A Sun Java Identity Management rendszer bevezetése óta csökkentek a forgalmazók értékesítési költségei, és egy-egy új szolgáltatás megjelenésekor kevesebb gonddal jár a személyzet betanítása. Az ügyfelek kiszolgálásának színvonala is javult. Az elégedettség mértéke egyszerűen, rögtön a Swisscom Mobile értékesítési helyén mérhető. A Sun Java Identity Management programcsomag további előnye, hogy a későbbi fejlesztések, például az új szolgáltatások és az értékesítési rendszer frissítései azonnal, késedelem nélkül elérhetők lesznek az üzletekben.

Az új rendszer bevezetése előtt az eladóknak mindig a Swisscom Mobile-tól kellett engedélyt kérni, mielőtt egy-egy új szolgáltatást elérhetővé tettek az ügyfeleknek. Mivel a Sun Java Identity Management Suite átfogó megoldást kínál a felhasználóhitelesítésre és az egyszeri bejelentkezésre, valamint támogatja a meglévő értékesítési rendszereiket is, erre a megoldásra esett a Swisscom Mobile választása. A megoldáscsomag hitelesített, ügynökszoftver futtatását nem igénylő és jól felépített szabványos adaptert is tartalmaz a meglévő Siebel ügyfélkapcsolati rendszerhez, ami szintén döntő tényező volt a Swisscom Mobile számára. Végül pedig azért választotta  a cég a Sun Java Identity Manager csomagot, mert a nyílt forrású J2EE keretrendszeren alapul, amely nagy teljesítménye és méretezhetősége mellett értékálló befektetés is.

A Sun Java System Identity Management Suite megoldáscsomag

A Sun Java System Identity Management Suite programcsomaggal biztonságosan ellenőrizhető, ki és hogyan használja az információs rendszereket. Alapfunkcióival felhasználókat lehet engedélyezni vagy letiltani, jogosultságokat lehet kezelni, és adminisztrálni lehet a jelszavakat, a felhasználói fiókokat és a címtárakat. Továbbá komoly, professzionális auditálási és jelentéskészítési eszközökkel is rendelkezik.
Az Identity Management Suite része a Sun Java Enterprise System nyílt, szabványokra épülő szoftverrendszernek, amely a korszerű vállalati rendszerekhez szükséges alapvető, hálózaton működő közös szolgáltatásokat biztosítja egyetlen integrált, rendszeres időközönként frissített csomagban. A termék a Sun szoftverstratégiájának központi eleme.

A Sun Java System Identity Manager szoftvert a közelmúltban a Forrester Research is elismerően értékelte. A tanulmány szerint a Sun Microsystems igazi óriásnak számít az azonosításkezelési megoldások piacán. A tanulmány példaként idézte a Sun Java System Identity Manager szoftvert, amely a Solaris™ Enterprise System platform kulcsfontosságú elemeként funkciókban gazdag, ugyanakkor gyorsan rendszerbe állítható megoldást kínál az ügyfeleknek. A kedvező értékelés a „Forrester Wave Vendor Summary” címen, nemrégiben megjelent, 2006. első negyedévi jelentésben olvasható.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell

Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.

2024. november 21. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01