Az ETARGET támogatást szerzett a közép-európai fejlesztésekre
forrás Prim Online, 2006. március 3. 11:36
A The Genesis Capital Private Equity Fund LP társaság megközelítőleg 350 millió forintnak megfelelő összeget invesztált az ETARGET cégbe.
Az anyagi eszközöket a társaság további fejlesztésekre, újabb piacok meghódítására, valamit a meglévő piacok erősítésére fordítja. Ez az GPEF Alap első, célirányos internetmarketingbe fektetett invesztíciója.
"A GPEF befektetése tovább növeli a társaság emelkedő stratégiai törekvéseit. A célirányos internetmarketing forgalma minden hónapban növekvő tendenciát mutat, és megfigyeléseink szerint a közép és kelet-európai régióban a kis- és középvállalkozások egyre nagyobb költségvetési keretet különítenek el az internetes reklámokra" - mondta P. Vidovič, az ETARGET vezérigazgatója.
2005. IV. negyedévében az ETARGET forgalma a három országban (Csehország, Magyarország és Szlovákia) 115 millió forint volt. A tervek szerint 2006-ban az ETARGET forgalma eléri a 800 millió forintot.
"A GPEF befektetése tovább növeli a társaság emelkedő stratégiai törekvéseit. A célirányos internetmarketing forgalma minden hónapban növekvő tendenciát mutat, és megfigyeléseink szerint a közép és kelet-európai régióban a kis- és középvállalkozások egyre nagyobb költségvetési keretet különítenek el az internetes reklámokra" - mondta P. Vidovič, az ETARGET vezérigazgatója.
2005. IV. negyedévében az ETARGET forgalma a három országban (Csehország, Magyarország és Szlovákia) 115 millió forint volt. A tervek szerint 2006-ban az ETARGET forgalma eléri a 800 millió forintot.
Kulcsszavak: marketing
Kapcsolódó cikkek
- Az Onlinemarketing.hu Kft. Etarget Partner lett
- A Microsoft 6 milliárd dollárért megveszi az Aquantive online marketingcéget
- Pszichológiai profilok alapján reklámozna a Google
- Marketing 2.0: üzenetek helyett dialógus
- LinkHáz.hu - ingyenes linkcsere-rendszer!
- Vita a Vodafone marketingjéről
- A Káoszból kivezető út - a reklám- és médiapiac jövője
- A Google 3,1 milliárd dollárért felvásárolja a DoubleClicket
- Fényes jövő áll a keresőmarketing előtt
- A vártnál gyorsabban nő az online reklámpiac