30 százalékos azonnali költségmegtakarítást eredményez az IT outsourcing
Törő Csaba, az EuroWeb International vezérigazgatója arról tájékoztatott, hogy az EuroWeb Magyarország és EuroWeb Románia Invitelnek történt eladásával az internet üzlettel felhagytak, és elsősorban Magyarországon a technológiai outsourcing üzletbe szállnak be. Ennek első jele a Navigator megvétele, amely máris 4.-5. szereplőnek számít a hazai IT erőforrás-kihelyezési piacon.
Juhász Lajos, a Navigator Zrt. vezérigazgatója ismertette a társaság legfontosabb jellemzőit: megoldásaikat (24 órás call center, 24 órás rendszerfelügyelet, távolról történő hotline javítás, hálózatintegráció, alkalmazásmenedzsment), előnyeiket, pl. magyar cég lévén a Navigator a hazai vállalatok számára kialakított üzemeltetési know-how-val rendelkezik; a hazai specialitásokhoz versenytársainál jobban tud alkalmazkodni; a társaság proaktivitását és rugalmasságát. A korábbi „előélet”folytán a Navigator referenciái között a következők találhatók: Antenna Hungária, Wallis, Ericsson, Országos Vérellátó Szolgálat (ez utóbbi folyamatban lévő projekt, az átvétel/átadások 27 telephelyen 2006. szeptembere és 2007. között kerülnek sorra).
A Navigator Informatika Zrt. 2005. évi árbevétele közel 1,5 milliárd Ft volt, nyeresége meghaladta a 35 millió Ft-ot. A több mint 100 főt foglalkoztató vállalat szakértői csapata az informatika minden területére kiterjedt széleskörű tudással és tapasztalattal rendelkezik, valamint különös figyelmet fordít az új technológiák lehető legrövidebb idő alatti, szakértői szintű elsajátítására is. A cég 80 ügyféllel áll hosszú távú szerződésben, és közel 4000 felhasználó üzemeltetését végzi. Legnagyobb ügyfelei közé tartozik az Antenna Hungária, a Wallis Csoport, az Ericsson Magyarország, az Országos Vérellátó Szolgálat.
„Az IT outsourcing legfontosabb előnye, hogy garantáltan olcsóbb informatikai rendszerüzemeltetést kínál egy szerződésben garantált, biztonságos színvonalon. Az informatikai erőforrások kihelyezése éppen ezért ma már egy tisztán gazdasági megfontolások figyelembevételével hozott üzleti döntés eredménye. Mind a piaci lehetőségek, mind pedig szakembereink hozzáértése és az EuroWeb International által nyújtott pénzügyi háttér kiváló alapot biztosít számunkra a dinamikus fejlődéshez a hazai IT outsourcing piacon” – mondta Juhász Lajos. „A számok önmagukért beszélnek: ha csak pusztán a számok döntenek, és a jelenleg insourcing formában működő informatikai részleg költségigényét vetjük össze az általunk kínált IT outsourcing szolgáltatással, akkor egy 100 fős cég esetében több mint 30 százalék költségmegtakarítást érhetünk el, amely már a szerződés hatálybalépésének napjától érezhető”- tette hozzá Juhász.
A Navigator Zrt. az elmúlt tíz év alatt vált 5-6 fős cégből a Wallis Csoport három informatikai vállalkozásának fúziójával a hazai informatikai piac egyik jelentős IT-outsourcing vállalatává. Az EuroWeb-bel nemrégiben kötött akvizíciós megállapodással a Navigator erős nemzetközi pénzügyi háttérhez jutott. A társaság jelenleg közel 80 ügyféllel rendelkezik, és közel 4000 felhasználót szolgál ki.
Kapcsolódó cikkek
- Kinevezték a Navigator Informatika Zrt. új távközlési üzletágának vezetőjét
- I. Magyarországi Outsourcing Szakmai Konferencia
- Kkv alközponti megoldások VoIP-kiterjesztése költséghatékonyan
- RIS: az első JD Edwards outsourcing szolgáltató Magyarországon
- A sikeres IT-outsourcing együttműködés titka
- IT erőforrás-kihelyezés – hogyan szerződjünk?
- Magyar IT szolgáltató londoni sikere adhat újabb lendületet a hazai piacnak
- Új kereskedelmi és marketing vezérigazgató-helyettes a Navigator Informatika Zrt.-nél
- Biztonságos Skype és chat vállalati környezetben
- Navigator: IT outsourcingot ajánl a közigazgatásnak
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.