A proALPHA legyőzte az SAP-t
A két nagy német vetélytárs, a proALPHA és az SAP integrált vállalatirányítási rendszereit a 2006-os CeBIT-en élő teszt alkalmával hasonlíthatta össze a 100 tagú közönség, hogy különböző kategóriákban pontozva a megoldásokat, hiteles, a piaci realitásokat tükröző véleményt alkosson. A teszt a résztvevők körében előzetesen ismertetett és elfogadott, előre definiált, valósághű középvállalati környezetben tette próbára a termékeket; kereskedő, gyártó és holding vállalatokat szimulálva a projektszerű működéstől kezdve a kidolgozott anyaggazdálkodási és pénzügyi folyamatokon keresztül a vállalatközi konszolidációs és kontrolling folyamatokig.
A teszt középpontjában a megoldások „intelligenciája” állt, a szervezők célja pedig az volt, hogy értelmes szakmai vita jöhessen létre a középvállalati szektorból érkezett közönség körében. A publikumnak a párhuzamosan folyó előadások alatt a funkcionalitást, a használhatóságot és egy szubjektív („look and feel”) faktort kellett pontoznia. A proALPHA ERP megoldása mindhárom területen legyőzte a mySAP-t. A németországi Weilerbachban székelő fejlesztőcég különösen az üzleti logikát és intelligenciát tükröző „look and feel”, valamint a vállalatközi együttműködés funkció területén szerzett behozhatatlannak tűnő előnyt globális viszonylatban jóval ismertebb versenytársával szemben.
A proALPHA
A proALPHA Software AG 1992-ben alapított innovatív német fejlesztővállalat, melynek küldetése egy magasan integrált vállalatirányítási rendszer fejlesztése a középméretű gyártó és kereskedő vállalatok számára. A vállalat integrált ügyviteli, workflow, dokumentumkezelő, üzleti intelligencia, internetes kereskedelmi termékei különösen német nyelvterületen számítanak elismert megoldásnak, de a cég a legtöbb európai országban, az USA-ban és a Távol-Keleten is sikeresen értékesít. A proALPHA rendszerét jelenleg 1300-nál is több vállalat használja elégedetten, melyet mi sem mutat jobban, mint hogy már működő proALPHA megoldást még egyetlen ügyfél sem cserélt le más rendszerre elégedetlenség vagy nem megfelelő működés miatt.
A proALPHA Software AG 1999 végén hozta létre magyarországi leánycégét, hogy kövesse nyugat-európai ügyfeleit, akik akkorra már tekintélyes számban alapítottak és vásároltak üzemeket Magyarországon. Az első fél évtizedben nagyobbrészt mérnöki tevékenységet, lokalizációs fejlesztéseket folytató iroda 2006 januárjában kezdte meg a proALPHA ERP rendszer legelterjedtebb verziójának magyarországi értékesítését.
sajtóközlemény
Kapcsolódó cikkek
- Termelésirányítás Pályázati forrásból
- 6 ország, 90 cég: XAPT szerződés Microsoft Dynamics AX-re
- HostLogic: SAP-ban az élen
- Számadó újdonságok: virtuális könyvelő és menedzsmentrendszerek
- Kereskedelmi banki ügyvitel Microsoft Dynamics AX-en
- Az Espirit az SAP-t választotta
- HostLogic: Decemberi dömping a kkv-s ERP-eladásoknál
- RIS: az első JD Edwards outsourcing szolgáltató Magyarországon
- MS ERP megoldás építőipari és holding vállalatokra
- Több mint 200 ezer Duet-licenc értékesítése három hónap alatt világszerte
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.