Discovery mobiltelefonos tartalmak Nokia vezeték nélküli készülékeken
Kovács Attila, 2006. március 20. 10:15
A Discovery Communications médiavállalat és a Nokia világméretű
együttműködéséről kaptunk hírt, amelynek eredményeképp a felhasználók a
Discovery ismeretterjesztő tartalmaival együtt juthatnak hozzá a Nokia
legújabb és legigényesebb mobiltelefonjaihoz és vezeték nélküli
készülékeihez.
Az együttműködés első szakaszában a felhasználók a Nokia N92 mobilkészüléken és a Nokia 770 internet-terminálon a Best of Discovery válogatást tekinthetik meg. A Discovery által készített tartalmak emellett számos kereskedelmi vásáron is láthatók lesznek majd a Nokia készülékeken. A Discovery márkát viselő természetfilm-részletek között tájakról, állatokról, naplementékről szóló felvételeket láthatunk, de a városi élet is helyet kap a filmen.
Az együttműködés jelzi, hogy a Discovery eltökélten dolgozik az új műsorterjesztési csatornák jelentette üzleti lehetőség kiaknázásán, amelyhez világszerte tartalmakat is biztosít. A közös munka ugyanakkor illusztrálja a Nokia a kiváló felhasználói élményt biztosító, csúcstechnológiájú mobilkészülékek fejlesztése mellett vállalt elkötelezettségét is. A Nokia készülékeken megjelenő Discovery tartalmak a nézői hűség fokozásával, és a Discovery világmárkát fogyasztók körének bővítésével hatékonyan egészítik ki a vállalat televíziós üzletágát.
A bejelentés megerősíti a Discovery elsőségét a kiváló minőségű, ismeretterjesztő programok terén, amelyek segítenek felfedezni a világot és kielégíteni kíváncsiságunkat. A Discovery már tizenegy ország 21 szolgáltatóján keresztül biztosít tartalmat mobiltelefonokon, illetve közvetlenül a felhasználót elérő WAP portált indított Ázsiában és Nagy-Britanniában, ahol szélessávú portál is indult. Emellett tíz országban húsz szolgáltatónál biztosít fizetős video-szolgáltatást.
Az együttműködés jelzi, hogy a Discovery eltökélten dolgozik az új műsorterjesztési csatornák jelentette üzleti lehetőség kiaknázásán, amelyhez világszerte tartalmakat is biztosít. A közös munka ugyanakkor illusztrálja a Nokia a kiváló felhasználói élményt biztosító, csúcstechnológiájú mobilkészülékek fejlesztése mellett vállalt elkötelezettségét is. A Nokia készülékeken megjelenő Discovery tartalmak a nézői hűség fokozásával, és a Discovery világmárkát fogyasztók körének bővítésével hatékonyan egészítik ki a vállalat televíziós üzletágát.
A bejelentés megerősíti a Discovery elsőségét a kiváló minőségű, ismeretterjesztő programok terén, amelyek segítenek felfedezni a világot és kielégíteni kíváncsiságunkat. A Discovery már tizenegy ország 21 szolgáltatóján keresztül biztosít tartalmat mobiltelefonokon, illetve közvetlenül a felhasználót elérő WAP portált indított Ázsiában és Nagy-Britanniában, ahol szélessávú portál is indult. Emellett tíz országban húsz szolgáltatónál biztosít fizetős video-szolgáltatást.
Kapcsolódó cikkek
- Energiatakarékosságra figyelmeztető mobiltelefonok
- Ingyenes navigációs szoftver a Nokiától
- Nokia "Öt város, egy buli" az MSN-en
- Fotónyomtatás Nokia hálózaton keresztül
- Nokia-felmérés a mobiltelefonon játszók szokásairól
- A Nokia 4 milliárd mobil-előfizetővel számol 2010-ben
- Hét Electronic Arts játék Nokia mobilokon
- A Yahoo! Search programmal izmosodik a Nokia mobilkeresője
- Motorola-Nokia: Közös fellépés a a mobiltelevíziós piacért
- Nokia-Motorola együttműködés a mobiltévé-ágazatban