A Novell BrainShare konferencia idei újdonságai
- Az Open Enterprise Server fejlesztési terve - A Novell bejelentette a Novell Open Enterprise Server rendszerrel kapcsolatos hosszú távú terveit, köztük a termék következő két verzióját.
- Vezeték nélküli GroupWise integráció - Az Intellisync és a Research in Motion cégekkel való együttműködés keretében született új megoldások segítségével a GroupWise kínálja az iparág legteljesebb és legszélesebb körű csoportmunka szolgáltatását mobil felhasználók számára.
- A Novell-Dell megoldása, a Novell ZENworks 7 Linux Management - A Dell Edition a Linux operációs rendszert futtató Dell PowerEdge szerverekhez nyújt széles körű, integrált hardver- és szoftverfelügyeleti támogatást. A Novell ZENworks 7 Linux Management - Dell Edition áprilistól lesz elérhető, és lehetővé teszi majd, hogy egyetlen, könnyen kezelhető felület segítségével üzembe helyezzék, felügyeljék és üzemeltessék a hardvereket, az operációs rendszereket és az alkalmazásokat.
A Novell évente megrendezésre kerülő partnerkonferenciáján több mint 400 cég vett részt a Novell világszerte működő szoftver-, hardver-, értékesítési és oktatópartnerei közül. A BrainShare konferencia partnerpavilonjában több mint 50 különböző partner bemutatóstandja volt megtekinthető, amely jól mutatja a SUSE Linux-alapú megoldásokat támogató, külső fejlesztők által nyújtott szolgáltatások gyors növekedését. A BrainShare 2006 platinafokozatú támogatói között szerepeltek az iparág jelentős képviselői, mint például az AMD, a BlackBerry, a Dell, a GWAVA, a HP, az IBM, a Messaging Architects, az Oracle és a Syncsort.
Kapcsolódó cikkek
- Honeywell-Novell személyazonosság-kezelési megoldás
- Fizetni vagy nem fizetni – ez itt az info-kérdés
- A kis- és középvállalatok versenyképességéért - workshop és kiállítás
- SAP-Novell: Közös Linux-támogatás
- Grepton Folyamatok e-Z-ig Szakmai Konferencia
- Forum Nokia technológiai napok Magyarországon
- Systems' Day konferencia - először
- Novell-SAP LinuxLab közös fejlesztés
- IDC: Adattár-virtualizációs és adatközpont konferencia 2007
- Marketing 2.0: üzenetek helyett dialógus
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Franciaországban már a mesterséges intelligencia deríti fel a villanyóraleolvasási hibákat
Az ENEDIS, Franciaország villamosenergia-hálózati elosztója az SAP Signavio Process Mining és az SAP Business AI megoldásait választotta annak érdekében, hogy automatizálja a mérőleolvasások során észlelt anomáliák megoldását, és megbízható számlázást garantáljon mintegy 600 000 üzleti ügyfelének.
A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán
A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.