Vállalati üzleti intelligencia stratégia támogatása SAS kompetenciaközponttal
A BI kompetenciaközpont létrehozásával az egész szervezet hatékonysága növelhető: a megtisztított és megbízható adatokhoz a szervezet bármely szintjén azonnal hozzáférnek a felhasználók, ezáltal az üzleti intelligencia megoldások fokozottabb alkalmazásával gyorsabb és megalapozottabb döntések születhetnek, pontosabban meghatározható a BI értéke a vállalat számára, valamint optimalizálhatók a személyzeti és üzemeltetési költségek. A kompetenciaközpont létrehozása a tapasztalatok és a tudás megosztásával az innovációt is ösztönzi.
A SAS abban különbözik a hagyományos BI vendoroktól, hogy technológiát és szakértelmet biztosít a korszerű elemzés/analitika, az információkezelés és a szakterületi megoldások terén. A SAS Beyond BI jelszavának értelmében az üzleti intelligencia alkalmazásokon túlmutató, gyors, egyszerű és teljes körű platformot kínál, mely az átfogó IT-stratégia részét képezi. A SAS platform integrált megoldásainak köszönhetően nem csupán a múlt adatait elemezhetjük, hanem nyomon követhetjük az aktuális eseményeket, illetve előre jelezhetjük a jövőbeli üzletmenetet, amely a megalapozott döntéshozatal egyik alappillére.
A BI-kompetenciaközpontok létrehozása várhatóan az üzleti intelligencia valódi értékének felismeréséhez és szélesebb körű elterjedéséhez vezet majd.
Kapcsolódó cikkek
- Új világrekordot állított fel a SAS
- SAS: rekordárbevétellel ünnepelt
- Teljesítménymérés a marketingben a legújabb SAS-fejlesztéssel
- Szakmai konferencia a SAS közép-kelet-európai partnerei számára
- Informatikai fegyver a pénzmosás ellen
- Blogelemzés: új lehetőség a vállalatirányításban
- Megalakult a stratégiai menedzsment új tudásközpontja
- Hatékonyságnövelés az egészségügyben
- Élettudományi Hálózatot hozott létre a SAS
- Sikeres negyedévet zárt az SSA Global
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.