OpTier CoreFirst - Az üzleti tranzakciók felügyeleti eszköze
forrás Prim Online, 2006. április 2. 14:05
Több mint 60 százalékkal megelőzve a második helyezettet, az OpTier Ltd. CoreFirst 1.4-es terméke nyerte a Datamation Magazin 2006-os évi legjobb hálózati és rendszermenedzsment eszközének járó díját.
Az OpTier CoreFirst 1.4 2005 októberében került piacra. A CoreFirst lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy olyan szabályrendszert hozzanak létre, amely képes a különböző üzleti tranzakciókhoz különböző prioritási szinteket hozzárendelni. Ez a megközelítés lehetővé teszi, hogy a vállalatok - rendszerterheléstől függetlenül - kiszámítható, egyenletes szolgáltatási szintet biztosítsanak meglévő IT infrastruktúrájukkal.
Jean-Pierre Garbani a Forrester Research alelnöke szerint “Az OpTier egy alapjaiban új rendszert hozott létre és nem pedig egy meglévő megoldást javított fel."
"Az OpTier piacvezető egy új technológiai szegmensben" - mondta Motti Tal, az OpTier vezérigazgatója. "Arra koncentrálunk, hogy az IT vezetők hogyan tudják elérni céljaikat; a magas rendelkezésre állást és a jó teljesítményt, miközben betartják az előírt szolgáltatási szinteket. Nem elég az egyes alkotórészek menedzselése, a vállalatoknak a teljes üzleti tranzakciót kell menedzselniük."
Tömören megfogalmazva, a CoreFirsttel a vállalatok priorizálhatják a folyamatokon belüli tranzakciókat.
Vegyünk példának egy online banki alkalmazást, ahol az ügyfél nagy prioritású tranzakciót - pénzátutalást vagy számlakifizetést - indít, ugyanakkor az ügyfél megváltoztathatja címét is. A CoreFirst felismeri, hogy a pénzátutalás vagy a számlakifizetés magasabb prioritású, mint a címváltoztatás és a magasabb prioritású tranzakciót előnyben részesítve javítja a szolgáltatás minőségét.
Az OpTier jelenlegi piaca a Fortune 500 vállalatokon túl azok a szervezetek, ahol nagyszámú alkalmazást és nagy adatbázisokat használnak, például webportálok, részvénykereskedelem, államigazgatás.
Az Enterprise Management Associates alelnöke, Dennis Drogseth szerint a CoreFirst 1.4-et az alábbi három kulcstulajdonsága különbözteti meg más szolgáltatási minőség típusú terméktől:
Jean-Pierre Garbani a Forrester Research alelnöke szerint “Az OpTier egy alapjaiban új rendszert hozott létre és nem pedig egy meglévő megoldást javított fel."
"Az OpTier piacvezető egy új technológiai szegmensben" - mondta Motti Tal, az OpTier vezérigazgatója. "Arra koncentrálunk, hogy az IT vezetők hogyan tudják elérni céljaikat; a magas rendelkezésre állást és a jó teljesítményt, miközben betartják az előírt szolgáltatási szinteket. Nem elég az egyes alkotórészek menedzselése, a vállalatoknak a teljes üzleti tranzakciót kell menedzselniük."
Tömören megfogalmazva, a CoreFirsttel a vállalatok priorizálhatják a folyamatokon belüli tranzakciókat.
Vegyünk példának egy online banki alkalmazást, ahol az ügyfél nagy prioritású tranzakciót - pénzátutalást vagy számlakifizetést - indít, ugyanakkor az ügyfél megváltoztathatja címét is. A CoreFirst felismeri, hogy a pénzátutalás vagy a számlakifizetés magasabb prioritású, mint a címváltoztatás és a magasabb prioritású tranzakciót előnyben részesítve javítja a szolgáltatás minőségét.
Az OpTier jelenlegi piaca a Fortune 500 vállalatokon túl azok a szervezetek, ahol nagyszámú alkalmazást és nagy adatbázisokat használnak, például webportálok, részvénykereskedelem, államigazgatás.
Az Enterprise Management Associates alelnöke, Dennis Drogseth szerint a CoreFirst 1.4-et az alábbi három kulcstulajdonsága különbözteti meg más szolgáltatási minőség típusú terméktől:
- üzleti tranzakció alapú menedzsment,
- korreláció a teljes infrastruktúrára
- valós idejű erőforrás hozzárendelés
Kulcsszavak: vállalatirányítás
Kapcsolódó cikkek
- Az Accenture-t építi a Vodafone integrált vállalatirányítási rendszerét
- NEON: pénzügyi irányítási szoftvercsomag a CODA-tól
- Termelésirányítás Pályázati forrásból
- 6 ország, 90 cég: XAPT szerződés Microsoft Dynamics AX-re
- Érintőképernyős IBM-kasszák egyedülálló szoftverrel a Praktikernél
- HostLogic: SAP-ban az élen
- Számadó újdonságok: virtuális könyvelő és menedzsmentrendszerek
- Az Oracle megkezdi az Oracle E-Business Suite 12. verziójának forgalmazását
- Kereskedelmi banki ügyvitel Microsoft Dynamics AX-en
- Tízmilliós LIBRA Szoftver támogatás a Gödöllői Királyi Kastélynak
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Chery Group: Budapest–Róma egy feltöltéssel
Egyetlen feltöltéssel akár a Budapest-Róma távolságot is megtehetik majd az elektromos autók a Chery Group új akkumulátor-technológiájának köszönhetően. Az újdonságot a már itthon is kapható OMODA 5 gyártója az idei innovációs konferenciáján mutatta be.
2024. november 4. 11:39