CA Desktop and Server Management: részletes, valós idejű kép IT-környezetünkről

forrás Prim Online, 2006. április 5. 14:47
A CA ma bemutatott, kiválóan méretezhető CA Desktop and Server Management r11 megoldásával az ügyfelek mérsékelhetik technológiai életciklus-költségeiket és egyszerűsíthetik az informatika felügyeletét, így könnyebben bevezethetik a működés és a megfelelés ellenőrzésének bevált gyakorlatát szervezetük minden szintjén.
Az IT-üzemeltetés egyszerűsítését és egységesítését célzó CA Enterprise IT Management (EITM) stratégia jegyében kifejlesztett CA Desktop and Server Management r11 segít az informatikai szervezeteknek megbirkózni a kritikus operációsrendszer- és alkalmazás-patchek szűnni nem akaró áradatával, valamint a heterogén hardverplatformok, az eltérő OS-változatok, az állandó PC-csere és az egyre kifinomultabb biztonsági fenyegetések jelentette kihívásokkal. Közvetlenül kezeli az eszközéletciklus-költséget növelő, illetve teljesítménybeli, rendelkezésre állási, biztonsági és megfelelési problémákat kiváltó rendszerüzemeltetési feladatok összetettségét és mennyiségét.

„Az IT-költségvetés csökkenése miatt kritikus fontosságú, hogy az ember meg tudja indokolni informatikai beruházásait, és költségérzékeny döntéseket hozzon eszközeivel kapcsolatban” – mutatott rá Jason Bullock, a Colorado Springs-i 11. iskolai körzet rendszeradminisztrátora. „A CA Desktop and Server Managementtel részletes, valós idejű képet kapunk IT-környezetünkről, így stratégiai szemlélettel felügyelhetjük a PC-ket, és megalapozottabb döntésekkel segíthetjük elő a költségcsökkentést, illetve nyújthatunk hatékonyabb támogatást a szervezeti célkitűzések teljesítéséhez.”

A CA Desktop and Server Management r11 lehetővé teszi a patchek és frissítések szállítását meghatározó szabályok definiálását, és ezen keresztül az asztali gépek és a szerverek életciklusának proaktív, automatikus kezelését. Valós idejű betekintést nyújt az eszközök állapotába, és automatizálja a kritikus életciklus-kezelési folyamatokat (pl. leltár, rendszerbevezetés, patch-kezelés, karbantartás és átállás). Mindezzel elősegíti az informatikai környezetek szabványosítását – ami kritikus fontosságú a rendszertámogatás ésszerűsítése és a biztonsági vonatkozású kockázatok enyhítése szempontjából.

Az új CA megoldás további jellemzői:


A CA integrációs platformra épülő közös architektúra, amely az alapvető asztali gépes és szerver-üzemeltetési termékeket integrálva egységesíti és egyszerűsíti a rendszerbevezetést és ‑üzemeltetést.

· Átfogó jelentések a kihasználtságról és patch-szintű szoftverfelismerés.

· Eseményalapú észlelés, amely a szoftverterítés elindításával gondoskodik a szabályoknak való megfelelésről és egyezteti egymással a birtokolt és az észlelt eszközöket.

· A megoldás Linux szervereken is fut, de emellett Windows PC-kről is lehetővé teszi a linuxos szerverek és asztali gépek távvezérlését.

A CA Desktop and Server Management r11 új termékei:


· CA Desktop Management Suite for Windows – asztaligép-üzemeltetési és biztonságimásolat-készítési szolgáltatásokkal rendelkező, teljes körűen integrált megoldás, amely a beszerzéstől a selejtezésig, az életciklus minden szakaszában támogatja a PC-k üzemeltetését. Automatizált funkciói csökkentik a szoftverterítésre fordítandó időt, karbantartják a hardver- és a szoftverleltárt, konfigurálják a gépeket, megvédik a helyi adatokat és felügyelik a távoli rendszereket.

· Unicenter Patch Management – a szoftverpatchek életciklusának proaktív kezelésével reagál a patchkezelés összetett kihívásaira. A patch-kezelési szolgáltatást globális online tartalomkutató csapat támogatja, amely éjjel-nappal figyeli, érvényesíti, kutatja, publikálja és teríti az összes releváns patch-információt. A Unicenter Patch Management a CA Asset Management, a Unicenter Software Delivery és a CA Desktop Management Suite for Windows megoldásokkal működik együtt.

Az eszközkonfigurációs adatokat a PC-karbantartási műveletek automatizálására és egységesítésére használó CA Desktop and Server Management a CA Service Management r11 és CA Asset Management r11 megoldásokkal is integrálható. A CA integrációs platformjának előnyeit hasznosító megoldások ugyanazt a központosított felügyeleti adatbázist használják, és így gondoskodnak róla, hogy a szervezet minden területe egységes adatsorok alapján hozza meg döntéseit. Ez a gyakorlat egyszerűsíti a felügyeletet, lehetővé teszi a szervezeteknek a szolgáltatási szintek javítását és a bevált gyakorlat (pl. az ITIL) pontosabb követését. 
Kulcsszavak: ügyvitel CA

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell

Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.

2024. november 21. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01