CA Desktop and Server Management: részletes, valós idejű kép IT-környezetünkről
„Az IT-költségvetés csökkenése miatt kritikus fontosságú, hogy az ember meg tudja indokolni informatikai beruházásait, és költségérzékeny döntéseket hozzon eszközeivel kapcsolatban” – mutatott rá Jason Bullock, a Colorado Springs-i 11. iskolai körzet rendszeradminisztrátora. „A CA Desktop and Server Managementtel részletes, valós idejű képet kapunk IT-környezetünkről, így stratégiai szemlélettel felügyelhetjük a PC-ket, és megalapozottabb döntésekkel segíthetjük elő a költségcsökkentést, illetve nyújthatunk hatékonyabb támogatást a szervezeti célkitűzések teljesítéséhez.”
A CA Desktop and Server Management r11 lehetővé teszi a patchek és frissítések szállítását meghatározó szabályok definiálását, és ezen keresztül az asztali gépek és a szerverek életciklusának proaktív, automatikus kezelését. Valós idejű betekintést nyújt az eszközök állapotába, és automatizálja a kritikus életciklus-kezelési folyamatokat (pl. leltár, rendszerbevezetés, patch-kezelés, karbantartás és átállás). Mindezzel elősegíti az informatikai környezetek szabványosítását – ami kritikus fontosságú a rendszertámogatás ésszerűsítése és a biztonsági vonatkozású kockázatok enyhítése szempontjából.
Az új CA megoldás további jellemzői:
A CA integrációs platformra épülő közös architektúra, amely az alapvető asztali gépes és szerver-üzemeltetési termékeket integrálva egységesíti és egyszerűsíti a rendszerbevezetést és ‑üzemeltetést.
· Átfogó jelentések a kihasználtságról és patch-szintű szoftverfelismerés.
· Eseményalapú észlelés, amely a szoftverterítés elindításával gondoskodik a szabályoknak való megfelelésről és egyezteti egymással a birtokolt és az észlelt eszközöket.
· A megoldás Linux szervereken is fut, de emellett Windows PC-kről is lehetővé teszi a linuxos szerverek és asztali gépek távvezérlését.
A CA Desktop and Server Management r11 új termékei:
· CA Desktop Management Suite for Windows – asztaligép-üzemeltetési és biztonságimásolat-készítési szolgáltatásokkal rendelkező, teljes körűen integrált megoldás, amely a beszerzéstől a selejtezésig, az életciklus minden szakaszában támogatja a PC-k üzemeltetését. Automatizált funkciói csökkentik a szoftverterítésre fordítandó időt, karbantartják a hardver- és a szoftverleltárt, konfigurálják a gépeket, megvédik a helyi adatokat és felügyelik a távoli rendszereket.
· Unicenter Patch Management – a szoftverpatchek életciklusának proaktív kezelésével reagál a patchkezelés összetett kihívásaira. A patch-kezelési szolgáltatást globális online tartalomkutató csapat támogatja, amely éjjel-nappal figyeli, érvényesíti, kutatja, publikálja és teríti az összes releváns patch-információt. A Unicenter Patch Management a CA Asset Management, a Unicenter Software Delivery és a CA Desktop Management Suite for Windows megoldásokkal működik együtt.
Az eszközkonfigurációs adatokat a PC-karbantartási műveletek automatizálására és egységesítésére használó CA Desktop and Server Management a CA Service Management r11 és CA Asset Management r11 megoldásokkal is integrálható. A CA integrációs platformjának előnyeit hasznosító megoldások ugyanazt a központosított felügyeleti adatbázist használják, és így gondoskodnak róla, hogy a szervezet minden területe egységes adatsorok alapján hozza meg döntéseit. Ez a gyakorlat egyszerűsíti a felügyeletet, lehetővé teszi a szervezeteknek a szolgáltatási szintek javítását és a bevált gyakorlat (pl. az ITIL) pontosabb követését.
Kapcsolódó cikkek
- Az Accenture-t építi a Vodafone integrált vállalatirányítási rendszerét
- Megjelent az Adobe LiveCycle Enterprise Suite család
- A rEVOLUTION Iroda ++ 7.1 az e-adóbevallást is támogatja
- A rEVOLUTION Iroda ++ 7.1 az e-adóbevallást is támogatja
- Beszerzés - nyíltan
- A kis- és középvállalatok versenyképességéért - workshop és kiállítás
- Microsoft Gold Certified Partner lett a rEVOLUTION
- Üzleti eredmények kkv-knál - HP technológiákkal
- A COBIT legújabb verziója csökkenti az informatikai kockázatokat
- SAP-Cisco csoportmunka megoldások
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.