T-Online Magyarország: kitüntetett figyelem a kis tartalomszolgáltatóknak
Az Adnetwork Kft. - Magyarország leggyorsabban növekvő online hirdetési szolgáltatásokat nyújtó cége - üzleti és technológiai újdonságok felhasználásával segíti hozzá a partner oldalain megjelenő vállalatokat, hogy növeljék cégük ismertségét, az érdeklődök számát és az eladásokat. A több mint 360 oldalt tartalmazó hirdetési hálózat naponta 400 000-450 000, havi szinten mintegy 2,3 millió felhasználót ér el. Mint az öt legnagyobb internetes médium egyike, az Adnetwork havi 600 millió hirdetést szolgál ki.
A minőségi tartalomszolgáltatók, a technológia, az ügyfélkezelésre alapuló hirdetési hálózat tagjainak sorában a hazai internetes tartalomszolgáltatás teljes spektrumából találhatók honlapok. A nevét és megjelenését a későbbiekben is megtartó Adnetwork tematikus kínálatának néhány fő kategóriája: autó, család/otthon, kultúra, informatika, női oldalak, sport, szórakozás, utazás. Tagjai között az alacsony látogatottsággal rendelkező, esetleg újonnan induló oldalak mellett a jelentős olvasótáborral és nagy múlttal bíró portálok is megtalálhatók.
A T-Online Magyarország célja, hogy az Adnetwork révén kitüntetett figyelmet szenteljen a kis tartalomszolgáltatóknak: támogassa azok növekedését, helyet adjon oldalaik megjelenítésének, szolgálja a fejlődésüket. A vállalat segítségével a stabil háttér és a profi környezet biztosítható.
Kapcsolódó cikkek
- Handabandázik a T-Online
- T-Online: PR-menedzseri kinevezés
- Multimédiaigazgatóként folytatja pályafutását a T-Online-nál Koltai Péter
- Warner-műsorok a T-Home TV-n és a T-Online tékában
- Szélessáv, T-Home TV, iWiW a T-Online prioritásai között
- Online beszerzési aukció kórházi felszerelésre először Magyarországon
- Ismét T-Nagyi Program
- Nyugat-európai adnetworköt szolgál ki az Adverticum
- Növekvő sávszélesség a T-Online Magyarországnál
- Simó György kapta a Dale Carnegie & Associates Inc. Vezetői Minőség Díját
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.