EUfonika: több mint 10.000 ügyfél két hónap alatt
Májustól a vállalatok számára is elérhető az EUfonika Business Call
Az EUfonika szolgáltatás nagy népszerűségnek örvend Bukarestben, ahol lakossági ügyfeleinek több mint 20%-a található. Az EUfonika ügyfeleinek 19%-a Kolozs, Temes, és Hunyad megyék településein él, míg 61%-uk Románia további területein használja a szolgáltatást. Közülük sokan vidéki közösségekben élnek, ahová más alternatív távközlési szolgáltatók nem jutottak el, valamint olyan megyékben, ahol azért veszik igénybe az EUfonika szolgáltatást, hogy az EU-ban dolgozó ismerőseikkel, rokonaikkal kedvező áron telefonálhassanak. A szolgáltatás különösen népszerű a költségekre komolyan odafigyelő középkorú és idősebb lakosság körében, a 40 év felettiek az ügyfelek mintegy 71%-át alkotják.
A Magyar Telekom leányvállalataként működő Combridge szakemberei az elmúlt két hónapban olyan kiegészítő műszaki megoldásokat vezettek be, amelyek révén május elsejétől az üzleti felhasználók számára is elérhetővé vált a szolgáltatás. Az EUfonika Business Call igénybevételével átlagosan 20%-kal olcsóbban telefonálhatnak belföldi távolsági irányba és akár 40%-ot is megtakaríthatnak nemzetközi hívásaik árából a Romtelecom előfizetéssel rendelkező vállalati ügyfelek. A lakossági előfizetőkkel szemben a céges és intézményi ügyfeleknek nem kell a megszokott 1688-as EUfonika előhívószámot tárcsázni, mert ezek egy speciális műszaki megoldás alkalmazásával csatlakoznak a rendszerhez.
Az üzleti díjszabás alapjaiban megegyezik a lakosságival, így például egy belföldi távolsági hívás 8 és 20 óra között percenként 4,3, míg más időszakban 3,2 eurócentbe kerül mindkét előfizetői csoport számára. Ráadásul az üzleti partnereknek egyéni alapon - telefonforgalmuk nagysága és hívásiránya szerint - további kedvezményeket kínál az EUfonika. Az üzleti szolgáltatás bevezetése óta eltelt két hét mérlege szerint a szolgáltatást 120 telefonvonal használta és több mint száz ügyféllel folytak tárgyalások.
Az EUfonika szerződéskötésekkel kapcsolatos adminisztrációs tevékenységét is továbbfejlesztette annak érdekében, hogy az ügyfelek még rövidebb idő alatt vehessék igénybe a szolgáltatást. Az előfizetői szerződés aláírásakor a lakossági ügyfelek 25 perc távolsági beszélgetéssel ingyenesen próbálhatják ki a szolgáltatást. Így a szerződéskötés semmilyen kötelezettséget nem ró rájuk, csupán lehetőséget teremt arra, hogy hosszú távon kedvező percdíjakkal telefonálhassanak.
Az EUfonika ügyfélállományának dinamikus növekedését bemutatva Csenteri Levente, a Combridge ügyvezető igazgatója hangsúlyozta: "A szolgáltatás kiépítésének e kezdeti szakaszában megszerzett tízezer előfizető tökéletesen összhangban van előzetes várakozásainkkal. Tízezren már felismerték, hogy az EUfonika használata egyszerű, kockázatmentes és nagyon kifizetődő. Az EU-ban mintegy ötvenmillió ember telefonál az EUfonikához hasonló szolgáltatással, s láthatóan Romániában is egyre több ügyfelet örömmel tölt el, hogy hívásonként szabadon kiválaszthatják a számukra legkedvezőbb szolgáltatót."
Kapcsolódó cikkek
- Az Avnet Romániában terjeszkedik
- Az információs technológia szerepe a környezetvédelemben
- KSH: az első negyedévben nőtt a széles sávú internet előfizetés
- Meghaladta az 1,1 milliót a szélessávú előfizetések száma
- A Magyar Telekom egyszerűsíti a T-Systems üzletág szervezeti felépítését
- A Magyar Telekom refinanszírozza 34 milliárd forintnyi hitelét
- Magyar Telekom: további integráció
- Új vezető lesz a Crnogorski Telekom élén
- Romániában nyitott irodát a NextiraOne
- A Magyar Telekom elsőként épít ki új generációs IP-hálózatot Magyarországon
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Vodafone országos hálózatfejlesztési programja újabb mérföldkőhöz érkezett
A Vodafone Magyarország hálózatfejlesztési stratégiájának részeként 2024 végéig országosan az állomások 40 százalékán végez kapacitásbővítést, ami a hívásminőséget és a letöltési sebességet is jelentősen javítja. A hálózatfejlesztési programnak köszönhetően többek között Debrecenben, Miskolcon, Veszprémben, Székesfehérváron és Nyíregyházán élvezhetik a szolgáltató ügyfelei a gyorsabb mobilinternetet.
Hozzuk ki a legtöbbet okostelefonunk hangzásából!
A hétköznapok elengedhetetlen részeként okostelefonunk egy kifejezetten kényelmes eszköz, amit számos dologra használhatunk. Akár csak telefonálunk, akár filmet vagy sorozatot nézünk, esetleg megbeszélésen veszünk részt vagy zenét hallgatunk, fontos, hogy a legjobb minőségű hangot kapjuk. A HONOR friss tippei ebben segítenek.
A HUAWEI Pura 70 Ultra a DXOMARK történetének legmagasabb pontszámmal rendelkező kamerás okostelefonja
A HUAWEI Pura 70 Ultra lett a legjobb okostelefon-fényképező a DXOMARK független tesztlabor szerint. A Huawei nemrégiben mutatta be legújabb zászlóshajó-készülékét, amely rögtön átvette a vezetést a szaklabor okostelefon-kamera rangsorában. A Pura 70 Ultra hátlapján egy 50 megapixeles Ultra Lighting főkamera kapott helyet változtatható rekeszértékkel és optikai képstabilizátorral, továbbá egy 40 megapixeles ultraszéles látószögű kamera és egy 50 megapixeles Ultra Lighting makró telefotó-kamera, elöl pedig egy 13 megapixeles szelfikamera.
Újgenerációs, sajátmárkás készülékek a Telekomnál
A Telekom május 23-án piacra dobja az újgenerációs, saját márkás készülékeit, a T Phone 2 5G-t és T Phone 2 Pro 5G-t. A telefonok nagyobb teljesítményű processzorral, fejlett kamerarendszerrel és kiváló minőségű kijelzővel érkeznek, hogy optimalizált játék- és streaming-élményt nyújtsanak felhasználóiknak.
Telefonunk biztonsága a személyes biztonságunk
Az okostelefonok óriási segítséget jelentenek a hétköznapokban, és a munkától kezdve a szórakozáson át a pénzügyekig mindent intézhetünk rajtuk. Ezzel együtt azonban komoly veszélynek is kitehetjük magunkat – már ha nem figyelünk arra, hogy óvjuk a személyes adatainkat, és illetéktelenek ne férhessenek hozzá készülékünkhöz. Az alábbiak figyelembevételével nemcsak eszközünktől, hanem személyes adatainktól is távol tarthatunk másokat.