Műszaki igazgatóval dolgozik az Algotech
Mester Tibor a Budapesti Műszaki Egyetem gépészmérnöki karának informatika-mechatronika szakán végzett. Több publikációja jelent meg a genetikus algoritmusok és fuzzy rendszerek témakörben. Mester Tibor anyanyelvi szinten beszél szerb-horvátul, felsőfokon angolul.
- Az Algotech a kelet-közép-európai térség első regionális contact center szállítója, a régióban az Avaya Inc. legnagyobb hivatalos viszonteladója. Az Algotech robusztus, de egyben rugalmas távközlési és ügyfélkapcsolati rendszereket szállít. Megoldásai konvergens - azaz a hang- és adatátvitelt azonos módon kezelő - infrastruktúrát biztosítanak, melynek használata hatékonyabb ügyfélkapcsolatokat tesz lehetővé. Az Algotech a helyi igények pontos ismeretére támaszkodva regionális vezető szerepre tör Kelet-Közép-Európában.
Az Algotech elsősorban Avaya technológiára épülő contact centereket szállít, az Altitude Software alkalmazásaival azonban más távközlési platformokhoz illeszkedő megoldásokat is kínál. Teljes kiépítésű contact center megoldásainak szállításakor emellett számos más multinacionális és hazai beszállítóra támaszkodik.
Bár az Algotech fiatal vállalat, az iparágban mégis nagy múlttal rendelkezik. 2000-ben az Avayából kivált mérnökök alapították meg a Geomant Call Center Solutions nevű céget, amely elsősorban call center implementációs mérnöki szolgáltatásokat nyújtott. 2003-tól Avaya termékek viszonteladásába fogott a vállalat, és felmerült az igény, hogy különválasszák a viszonteladói és a beszállítói szolgáltatásokat.
Az Algotech 2005. szeptember 1-jén jött létre, amikor egyesült a magyar Geomant viszonteladói üzletága, a cseh 1Tel, a román Lucas és az új vállalat nevét adó szerb Algotech. Ezzel egy időben alakult meg az Algotech Lengyelország is. A vállalat központja Budapesten van, további irodái Varsóban, Prágában, Pozsonyban, Bukarestben és Belgrádban találhatók. Az Algotechnél több, mint hetven szakember dolgozik.
Az Algotech és jogelődjei több mint 200 contact center létrehozásában vettek részt Európa-szerte. Az Algotech által szállított contact centereket használja többek között a Generali-Providencia, a HVB, a Genpact, a Tigáz, a Dégáz, a Magyar Posta Biztosító, az Invitel, az Enternet, az OBI, a Transcom és a DHL.
Az Algotech és jogelődjei 2005-ben 5,6 millió eurós árbevételt értek el a régióban. A vállalat magánszemélyek tulajdonában van.
Kapcsolódó cikkek
- Az Algotech a One on One Kommunikációt választotta
- Signal Biztosító: felkészült a gépjármű-biztosítási rohamra
- Magyarországról vásárolt call centert egy mongol bank
- Három új szakember az Algotechnél
- Új kommunikációs rendszer a GLS budapesti irodájában
- Ellentmondásos igények a régió contact center piacain
- Regionális marketingkommunikáció az Algotechnél
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.