Webcom-Revolution: ERP-vel támogatott webáruház szoftver
Juhász szerint az iReady maximálisan napi 3-4 ezer kereskedelmi hívás kezelésére képes, a Microsoft Navision nélküli (webportálra kialakított), teljes megoldás ára minimálisan 4 millió forint, egyedi megoldásokkal kiegészítve akár 10 millió forint is lehet, amire már érdemes pályázati forrást is igénybe venni. A Revolution idén 3-4, jövőre 5-6 hazai iReady értékesítést remél.
Az iReady webáruházat Európa számos országában, valamint Kanadában és az Egyesült Államokban is sok vállalat használja. A rendszer felhasználói közt megtalálhatók elektronikai alkatrész-áruházak, babaáruházak, de olyan nemzetközi cégek is, mint a BASF csoport, vagy az Astral Music csoport, amely több különböző tematikus zenei webáruházat üzemeltet.
A rendszer a sokéves tapasztalatnak köszönhetően nagyrészt előre konfigurált, ugyanakkor lehetőséget ad a speciális igények kielégítésére is. Az általános – és korántsem minimális – igényeket figyelembe véve a rendszer üzembe-állítási költsége és időszükséglete drasztikusan csökkenthető a piacon kapható más keretrendszerekkel szemben.
Pályázati lehetőségekről a tanácsadással foglalkozó Vanessia Kft. munkatársa szólt. A kkv-k számára a vállalatirányítási rendszerek mellett több más informatikai megoldás bevezetéséhez állnak még nyitva GVOP-s pályázatok, melyekből összesen mintegy 3 milliárd forint még nem került elbírálásra. A „Vállalaton belüli elektronikus üzleti rendszerek” keretében kiírt 2,5 milliárd forintból a mai napig 1,6 milliárd forint került kiosztásra. Az „Üzleti partnerek közötti e-kapcsolat fejlesztésére” meghirdetett 2,5 milliárd forintra pedig 196 beérkezett pályázatból 37 cég kapott eddig pozitív elbírálást, összesen 400 millió forint értékben. Bár a források adottak, a szakértők szerint a rendszerek bevezetéséhez szükséges támogatáshoz csak megfelelően elkészített pályázattal lehet hozzájutni. A tapasztalatok szerint a saját erőből készült pályázatok kevésbé eredményesek, ezzel szemben az adott szakterületen jártas tanácsadó cégek által készített anyagok esetén az elbírálás sikeressége 90% feletti is lehet. Így mindenképp érdemes megfontolni a jó referenciákkal rendelkező pályázati tanácsadóval való együttműködést. Ezt erősítette meg a Revolution Software is, amely pályázati tanácsadó partnerének – a Vanessia Vállalkozásfejlesztési és Pályázati Tanácsadó Kft.-nek – 2005-ben beadott pályázatainak mindegyike pozitív elbírálást kapott.
A következő évben várhatóan újabb források nyílnak majd meg az informatika terén pályázók számára. A Nemzeti Fejlesztési Terv II-ben foglalt – még kialakítás alatt álló – „Versenyképes Gazdaságért” operatív programban a 2007-2013 közötti költségvetési időszakra a támogatandó célok között már tételesen szerepelnek informatikai rendszerek, üzleti rendszerek, B2B megoldások.
Kapcsolódó cikkek
- A rEVOLUTION Iroda ++ 7.1 az e-adóbevallást is támogatja
- A rEVOLUTION Iroda ++ 7.1 az e-adóbevallást is támogatja
- Beszerzés - nyíltan
- Az EBay-en árulják a Rednex svéd rockbandát
- Microsoft Gold Certified Partner lett a rEVOLUTION
- Hol kezdődik az online vásárlás?
- Módosítanák az e-kereskedelemmel kapcsolatos törvényeket
- Törvénymódosítás az e-kereskedelemről és a spamről
- Termelésirányítás Pályázati forrásból
- Állítólag 5 millió e-mail tűnt el a Fehér Ház hivatalos levelezéséből
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.