Oracle: új üzleti intelligencia megoldáscsomag
Az Oracle Business Intelligence Suite háromféle verzióban kapható. Az Enterprise Edition vállalat egészére kiterjedő üzleti intelligencia-infrastruktúrát és eszközkészletet kínál. A Standard Edition az Oracle-környezethez előre integrált BI infrastruktúra-szoftvereket és eszközöket vonultat fel, míg a Standard Edition One a kis- és középvállalatok speciális igényeit elégíti ki. Az Enterprise Edition és a Standard Edition már megvásárolható, a Standard Edition One megjelenése a következő pénzügyi év elejére várható.
Az Oracle Business Intelligence Suite egységes és integrált BI-infrastruktúrát kínál, amelynek sokrétű tudása közé tartozik többek között az adatok lekérdezése és elemzése, a vállalati kimutatáskészítés, a mobil elemzések, a műszerfalnézet és a portáltechnológia, a Microsoft Office és Excel alkalmazásokkal történő integráció, az intelligens munkafolyamat-készítés, a valós idejű riasztások küldése, az üzleti folyamatok átfogó felügyelete (Business Activity Monitoring - BAM). Az Oracle Fusion Middleware köztesszoftvercsalád pedig alkalmazásfejlesztéshez, adatintegrációhoz és vállalati portálok kialakításához biztosít kellő hátteret.
A heterogén informatikai környezetekhez kifejlesztett új megoldással az üzleti felhasználók többek között az Oracle és más szoftverszállító adatbázisaiból (pl. IBM, Microsoft, Teradata), illetve egy sor Oracle és SAP üzleti alkalmazásból gyűjthetik ki és elemezhetik az adatokat.
Az új alkalmazásegyüttes természetesen együttműködik az Oracle Database adatbázis-kezelővel, amellyel bármilyen népszerű platformra jól méretezhető, ugyanakkor alacsony költséggel üzemelő adatfelügyeleti megoldás hozható létre.
Kapcsolódó cikkek
- Oracle: új világrekord négymagos és nyolcmagos platformokon
- Üzleti intelligencia mindenkinek, Microsoft eszközökkel
- Az Oracle félmilliárdért felvásárolja az Agile céget
- Új bíró, halasztás az Oracle-SAP perben
- IDC: Az Oracle vezeti a relációs adatbázis-kezelők piacát
- SAS szoftver üzlethelyiség-választáshoz
- HP: új adattárház-platform és BI szolgáltatások
- Oracle Application Express 3.0
- Új verzióval jelent meg az Oracle Enterprise Manager
- Áprilisban ismét HOUG konferencia
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.