A NextiraOne kinevezte új európai vezérigazgatóját
"Ez egy izgalmas időszak a NextiraOne számára. Az elmúlt négy év alatt a vállalat megszilárdította vezető pozícióját az európai kommunikációs piacon"- mondta Rafi Kouyoumdjian. "Az európai IP-kommunikációs megoldások és menedzselt szolgáltatások piacán is vezető szerepre törekszünk, ezért a köz- és a magánszférában egyaránt növelni kívánjuk jelenlétünket. Az ABN AMRO Capital France vállalat és az európai vezető szakértőink támogatása kiváló pozíciót biztosít számunkra ennek megvalósításához" - tette hozzá Rafi Kouyoumdjian.
A 45 éves Rafi Kouyoumdjian korábban három évig a Tiscali France elnöki pozícióját töltötte be, ahol hozzájárult, hogy a vállalat Franciaország egyik vezető szélessávú Internet-szolgáltatójává váljon - még azelőtt, hogy a Telecom Italia felvásárolta a vállalatot. A szakértő azt megelőzően az informatikai szolgáltatásokkal foglalkozó Econocom Group cégnél dolgozott 13 évig, ahonnan az ügyvezetői pozícióból távozott.
Kapcsolódó cikkek
- Romániában nyitott irodát a NextiraOne
- Változik a contact centerek vállalati szerepe
- Egyre könnyebb a védekezés a vállalati belső adathalászok ellen
- Gold Partner lett a NextiraOne
- A GSM telefonok is az üzleti kommunikációs rendszerek integrált részesei lehetnek
- NextiraOne: megoldás GSM telefonok üzleti kommunikációs rendszerbe integrálására
- VoIP és IPC a hazai vállalati telefóniában
- Továbbfejlesztette call centerét a Budapest Bank
- IP alapú Call Center a Volksbanknál
- NextiraOne Magyarország-McAfee: biztonságos államigazgatási intézmények
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.