Közös kompetenciaközpontot hoz létre az IBM és az Oracle Magyarországon
A hardver- és szoftverkörnyezet összértéke meghaladja a 3 millió dollárt. A központban koncentrálódó szaktudás és nemzetközi szabványoknak megfelelő technológia megkönnyíti a tapasztalatcserét és a megoldások tesztelését. A központ jelentősen hozzájárul a hazai informatika minőségének emeléséhez, és lehetővé teszi, hogy az ügyfelek a pénzügyi lehetőségeiket meghaladó környezetben dolgozzanak. A központ a világ legjobb IBM által készített fejlesztőkörnyezetét és az Oracle alkalmazásait tartalmazza.
2005 novemberében a két cég közös értékesítési stratégiát dolgozott ki a hazai piaci igényeknek megfelelően, amelynek keretében a kis- és középvállalatok számára kínálja az Oracle JD Edwards EnterpriseOne vállalatirányítási rendszert az IBM System i5 520-as és 550-es szerverein. Ezen felül az Oracle elkötelezte magát amellett, hogy továbbra is támogatni fogja a nemrég megvásárolt PeopleSoft és JP Edwards ERP termékcsaládot.
Kapcsolódó cikkek
- IBM: SOA témájú nemzetközi konferencia Budapesten
- Új értékesési vezető az Oracle-nél
- Az Oracle 2007-es Partner Díjának nyertesei
- Cell Broadband Engine technológia oktatása a BMF-en
- Új térinformatikai rendszer a Földhivatalnál
- Az Oracle kiemelt oktatási partnere lett a Számalk
- Tizenegyedszer gyűltek össze a magyarországi Oracle-felhasználók
- Regionális üzleti-intelligencia és adattárház-igazgató az Oracle Hungarynél
- Áprilisban ismét HOUG konferencia
- A bíróság mindössze 10%-kal csökkentette a GVH egyetemi kartellügyi bírságát
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.