Microsoft Gold Partner lett és további ISO minősítéseket szerzett a KFKI-LNX
A KFKI Csoport másik két tagvállalata, az Icon és az Iqsys korábban már megszerezték a saját ágazatuknak megfelelő Microsoft Gold Partneri címet. Az IT-rendszerek üzemeltetésében és építésében elért eredmény nagyon fontos állomás a KFKI-LNX számára - fejtette ki Menyhért Zoltán, a cég üzemeltetésért felelős műszaki igazgatója. Ezen tevékenységeket a vállalat húsz, Microsoft képesítéssel rendelkező munkatársa támogatja. A Microsoft alapú IT-rendszerek üzemeltetése és építése ebben az évben várhatóan meghaladja a cég árbevételének 10 százalékát.
A cég nem csak mások számára nyújt IT-biztonsági megoldásokat, hanem saját működésében is megújította rendszerét, a szabványok alkalmazását. Bevezetésre került az MSZ ISO/IEC 27001:2006 Információbiztonsági Irányítási Rendszer valamint az MSZ EN ISO 14001:2005 Környezetközpontú Irányítási Rendszer - közölte Forró Péter, a cég minőségügyi vezetője. Az irányítási rendszer kialakításakor részletes kockázatelemzés készült, valamint széleskörűen felmérték a cég tevékenységéhez kapcsolódó környezeti hatásokat. Megtörtént a rendszer független tanúsítóval történő auditálása is. Ezzel jelentősen emelkedett a KFKI-LNX belső, valamint ügyfelei adatainak biztonsága. Ugyancsak sokat javult a dolgozók környezettudatos gondolkodása - zárta szavait a minőségügyi vezető.
Kapcsolódó cikkek
- Systems' Day konferencia - először
- Magyar Telekom - 1,5 milliárd forint a KFKI korábbi tulajdonosainak
- Lezárta a KFKI Csoport megvételét a Magyar Telekom
- A Magyar Telekomé közel tízmilliárdért a KFKI
- Nincs többé kábeli zűrzavar
- Európai módon védett tanúk
- 17 milliárdot forgalmazott a KFKI Csoport
- APC Gold partner lett a KFKI-LNX
- Növelte bevételét az ICON
- MFG/PRO az acéliparban és élelmiszeriparban
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.