Új névvel és logóval jelentkezik a MasterCard kártyatársaság
A MasterCard Worldwide az új hármas logóval a cég tevékenységének három legfontosabb elemét szeretné szimbolizálni. A cég franchisor szerepét - márkáit (MasterCard, Maestro, Cirrus) és az ehhez tartozó értékek használati jogát pénzintézeteknek adja használatba - az első kör jeleníti meg. A második körív a MasterCard adatfeldolgozó (processing) szerepét hangsúlyozza, mely segítségével a bankok pontos és gyors adatokat kapnak a világ bármely részén történt kártyás fizetésekről. A logó harmadik körének tartalmát, mely egy áttetsző lencseként tartja össze az alaptevékenységeket szimbolizáló köröket, a cég tanácsadói szerepe határozza meg.
Továbbra is a megszokott két köríves logó szerepel a társaság által jegyzett bankkártyákon és a világszerte több mint 24 millió elfogadóhelyen, tehát a MasterCard termékek arculata nem, csak a vállalati imázs változik.
Kapcsolódó cikkek
- Nagy-Britanniában bevezetik az érintőkártyás fizetést
- Mobiltelefonos nemzetközi átutalások
- Elindult a kartyaelfogadas.hu
- MasterCard a Sziget Fesztiválon
- PayPass Európában
- Díjmentes sebezhetőségvizsgálat a MasterCardnál
- MasterCard: Oracle-segítséggel újítja fel tranzakciófeldolgozó rendszerét
- MasterCard globális e-kereskedelmi biztonsági rendszer a British Airways-nél
- Kulcstartóra szerelhető bankkártya
- Kulcstartóra szerelhető MasterCard "Mini bankkártya"
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.